28.01.2013

Pomysły na zakładki do książek

Cześć. Dzisiaj kilka pomysłów na zakładki.

Potworek

a to mój potwór:



Wykonanie jest banalnie proste, a zakładka świetnie się prezentuje i pasuje na każdą książkę.

Teraz trochę origami

Serce


 Miś
Motyl
 Pingwin 


Znajdziecie tam tyle pomysłów na zakładki, że z pewnością będziecie mieli problem, na którą się zdecydować. Ja najchętniej zrobiłabym wszystkie, ale origami nie jest moja najmocniejszą stroną.
Kanał co prawda po angielsku, ale to nie przeszkadza. 

A tu kilka inspiracji. Zdjęcia pochodzą ze strony zszywka.pl



Podobają się? Mi bardzo. Jak tylko będę miała więcej wolnego czasu to coś spróbuję sobie zrobić.

10 komentarzy:

  1. Do origami mam dwie lewe ręce więc to jest nie dla mnie ale te ostatnie kokardki są prześwietne! Spróbuję coś takiego zrobić :) Świetnie to wygląda :) Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na: ja-ksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój potworek jest świetny :)
    Obejrzałam cały filmik i nabrałam ochoty, żeby sobie takie cuś zrobić :) Nie wydaje się, żeby to było bardzo trudne do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwór genialny, sama sobie zrobię :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robię ręcznie zakładki, ale raczej w standardowym kształcie. Ogromnie podoba mi się motyl i ta z sowami.
    No i kot, ale takiej to już sobie sama nie zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi zakładkami:)
    P.S jesteś moją imienniczką

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne!!! Kot jest super. A potworek - szybko bym go zgubiła. Pamiętam jak w szkole na technice robiło się zakładki z kliszy fotograficznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły. Jak będę miała więcej czasu, to może spróbuję coś zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Całkiem niezłe pomysły z tymi zakładkami ;).
    Pomimo, że mam już dużo zakładek (teraz używam taką magnetyczną... uaaa... jakie napięcie ;D) to i tak MUSZĘ zrobić te wąsy ;P.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  9. W origami serce nic nie widac... sorry ale nie da sie tego zrobic
    Ogonek12( nie moglam zalogowac sie)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te zakładki. Najbardziej podobają mi się wąsy i to ostatnie serduszko, bo serduszko origami potrafię zrobić łatwiejsze i ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń