24.07.2012

Joanna Olech - Dynastia Mizołków


Tytuł: "Dynastia Miziołków"
Autor: Joanna Olech
Ilość stron: 135
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literatura
Okładka: twarda
Kategoria: Literatura dziecięco-młodzieżowa










 
Pewnie zdarzają Ci się gorsze, depresyjne dni. Najchętniej wtedy zostalibyście sami, zaszyli gdzieś gdzie nikt Was nie znajdzie. Warto wtedy sięgnąć po humorystyczną książkę. Dzisiaj chciałam Wam o jednej opowiedzieć.
„Dynastia Miziołków” została napisana przez Joannę Olech. Na książkę  trafiłam dzięki mojemu kuzynowi. Pomagając mu w lekcjach w jego szkolnym podręczniku znalazłam fragment z tego dziennika. Był tak śmieszny, że ciągle się śmiałam. Później poszłam do księgarni i i kupiłam.
Rodzina Miziołków jest zwariowana. W jej skład wchodzi Mamiszon, Papiszon, Kaszydło, Mały Potwór i Miziołek, który jest głównym bohaterem i narratorem.  Chłopak opowiada o swojej rodzinie, szkole. Nie brakuje mu pomysłów i razem z grupką swoich kolegów często rozrabiają.

Ktoś może pomyśli, że jest to książka dla dzieci. Ja polecam ją również dorosłym. Świetna jest tez do czytania razem z dziećmi. Czyta się ją szybko, jest napisana łatwym, zrozumiałym językiem. Jakieś rady? Warto przygotować sobie chusteczki, bo można popłakać się ze śmiechu.

Zdecydowanie polecam!

Ocena: 9/10

2 komentarze :

  1. Czy ta książka nie jest przypadkiem podobna do Przygód Mikołajka? :) Tak mi się od razu skojarzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się tak teraz zastanawiam to faktycznie podobna :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka