26.08.2012

David Shobin - Kwiat śmierci

Tytuł: :Kwiat śmierci"
Autor: David Shobin
Ilość stron: 158
Wydawnictwo: Amber
Kategoria: sensacja/thriller












W Waszyngtonie zaczynają umierać jedna po drugiej kobiety w ciąży. Ofiar przybywa, ale przyczyna zostaje nie znana. W czasie sekcji zwłok u kobiet po otwarciu brzucha czuć było kwiatowy zapach. Lekarze stwierdzili, że kobiety umierają na raka, którego nie da się zidentyfikować. Lekarze zaczęli podejrzewać epidemię.

Doktor Craig Erikson w szpitalu poznaje Michelle. Kobieta była pacjentką szpitala, w którym pracował. Odkryto u niej coś niezwykłego, coś niepokojącego. Erikson wkrótce natrafia na trop rozwiązania.

Opis z tyłu bardzo mnie zachęcił. Jenak gdy zaczęłam czytać jakoś tak nie podobało mi się. Było nudno, niby się coś działo, ale czegoś brakowało. Odłożyłam książkę na jeden dzień, ale dałam jej szansę. Pod koniec coś się zaczęło dziać i zrobiło się ciekawie.
Dla mnie jest to słaby thriller. Zanudziłam się strasznie. Była tylko tajemnica, ale napięcia, grozy było bardzo malutko, za mało. Nie tego szukałam. Zawiodłam się bardzo.

Ocena: 2/10









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka