14.08.2012

Iris Johansen - Ostateczny cel

Tytuł: "Ostateczny cel"
Autor: Iris Johansen
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: MUZA
Kategoria: thriller/sensacja/kryminał












Cassie to córka prezydenta. Gdy pewnego dnia ktoś chciał uprowadzić dziewczynkę zabił jej nianię, a Cassie była tego świadkiem.  Dziewczyna była przerażona i wkrótce odcięła się od świata. Miała mnóstwo koszmarów sennych, podczas których strasznie krzyczała. Nie było z nią w ogóle kontaktu.
Dziewczynka trafiła do pani psychiatry Jessicy.
Podobnie było z siostrą Jessicy Melissą. Dziewczyna w dzieciństwie przeżyła wstrząs katatoniczny i również nie było z nią kontaktu. Jessice udało się jednak przywrócić jej świadomość.
Psychiatra nie daj sobie już rady z Cassie. Nie potrafi dotrzeć do jej umysłu. Z pomocą przychodzi jej Melissa. Pojawia się też Michael Travis, który uratował dziewczynkę przed jej uprowadzeniem. Czy chce pomóc czy raczej zaszkodzić? Tego się dowiecie czytając.

Książka ta na początku jakoś nie przypadła mi do gustu. Było jak dla mnie nudo, ciągle to samo. Potem jednak wszystko się rozkręca i jest bardzo ciekawie. Bywały momenty, że nie wiedziałam o czym czytam. Było tak w przypadku spraw Michaela, ale nie będę tutaj zbyt wiele zdradzała.
Napięcie było, groza była, a przede wszystkim mnóstwo różnych tajemnic. 


Ocena: 6/10

1 komentarz :

  1. odpuszczę sobie ;) nawet okladka specjalnie mnie nei kusi ;d
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka