07.08.2012

M.C Beaton - Agatha Raisin i ciasto śmierci

Tytuł: "Agatha Raisin i ciasto śmierci"
Autor: M.C beaton
Ilość stron:  252
Wydawnictwo:  Edipresse Polska
Kategoria:  thriller/sensacja/kryminał












Agatha Raisin przeszła na wcześniejszą emeryturę i kupiła sobie dom w cichej wiosce Carsely. W wiosce wszyscy dobrze się znali. Agatha źle się tam początkowo czuła. Była samotna. Chcą zwrócić na siebie uwagę innych postanawia wziąć udział w konkursie na najlepszy wypiek. Jako, że ma 2 lewe ręce zarówno do gotowania jak i pieczenia dopuściła się oszustwa. Kupiła ciasto  w londyńskiej piekarni. Nie dość, że nie wygrała to jeszcze sędzia po zjedzeniu wypieku, który przyniosła umiera.

Po książkę sięgnęłam, bo była w gazecie. Akurat byłam na wczasach i skończyły mi się książki do czytania. Niska cena (4,99) skusiła mnie. Jeżeli chodzi o kryminały to wolę je oglądać niż czytać. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się po tej książce jakieś większej rewelacji. I nie myliłam się. Bardzo szybko domyśliłam się kto jest zabójcą. I to mi się nie podobało. Uważam, że dobry kryminał powinien być nie do rozszyfrowania. Poza tym usunęłabym kilka niepotrzebnych opisów, rozmów. Czytają nie odczuwałam napięcia, a akcja rozwijała się bardzo powoli. Czytałam w zasadzie nic konkretnego. Czegoś mi brakowało.


Ocena: 2/10


3 komentarze :

  1. cudowny blog, bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie dzisiaj będąc w Empiku zastanawiałam się czy jej nie wziąć i nie udać się z nią do kasy. I chyba cieszę się, że jednak tego nie zrobiłam.. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat czytam i większa część już za mną ;)
    dodaję u siebie do linków, pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka