13.09.2012

Barbara Rosiek - Pamiętnik narkomanki

Tytuł: "Pamiętnik narkomanki"
Autor: Barbara Rosiek
Ilość stron: 304
Wydawnictwo: Mawit Druk
Kategoria: biografia, autobiografia, pamiętnik











Główna bohaterką jest Barbara Rosiek. Książka jest pisana w formie pamiętniku. Bohaterka w wieku 14 lat zaczęła uzależniać się od narkotyków i innych używek.

Upaść jest łatwo, gorzej się podnieść  i iść dalej. Tak jest w przypadku narkotyków. Uzależnić się łatwo, ale wyjść z nałogu już trudniej i udaje się to niestety niewielu. Narkomanem zostać jest bardzo łatwo wystarczy: (nie) odpowiednie towarzystwo, chłopak, na którym nam zależy. Basię do narkotyków skłoniło znudzenie rutyną życia. Poszła pewnego dnia na wagary. Siedząc w kawiarni poznała dwóch chłopaków i się zaczęło. Początkowo było super. Był wolność, dobry humor, zafascynowanie "nowym" światem, światem używek.

Znowu trudny temat i bardzo znany w dzisiejszych czasach. Coraz więcej osób uzależnia się od narkotyków.

Książka bardzo mnie zanudziła. Czułam się tak jakbym czytała ciągle o tym samym. Spodziewałam się tego, bo życie narkomana to jedna wielka rutyna, ale porównując do "My, dzieci z dworca Zoo" to ta książka jest kiepska. Główna bohaterka denerwowała mnie.

Z trudem dotarłam do końca, męczyłam się bardzo podczas czytania.

Ocena: 2/10


3 komentarze :

  1. Chyba jedyna książka przeczytana przez całą moją klasę w SP ;p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wzruszająca, ale niestety- nudna. Aż czasami przykro nawet tak pomyśleć o historii czlowieka, który to przeżywał, ale z perspektywy czytelnika taka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazka jest mega <3333

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka