29.09.2012

Podsumowanie miesiąca - wrzesień 2012

Postanowiłam robić co miesiąc takie podsumowanie miesiąca.

W tym miesiącu czasu na czytanie miałam dosyć dużo i sporo fajnych książek wpadło mi w ręce. Czytało się je szybko, więc we wrześniu udało mi się przeczytać 14 książek. W sumie jest to 4507 stron.

Co przeczytałam?:
Alex Kava: "Fałszywy krok",
"Dotyk zła",
"Granice szaleństwa",
"Czarny piątek",
"Zabójczy wirus",
"Zło konieczne"
Teresa Fortis: "Zew pustyni"
Tess Gerritsen: "Autopsja"
"Chirurg"
Antoine De Saint-Exupery: "Mały Książę" (po raz kolejny)
Stephen King: "Misery"
Annie Solomon: "Śmiertelny grzech"
Harlan Coben: "Nie mów nikomu"
Lisa Jackson: "Dolina strachu"

Jestem zadowolona ze swojego wyniku. Myślałam, że będzie gorzej.

Recenzje tych książek będą się pojawiały stopniowo. Staram się publikować recenzje nie rzadziej niż raz na tydzień. Mam kilka na zapas gdybym w danym miesiącu mało przeczytała lub nie miała czasu na pisanie.

Pozdrawiam!

2 komentarze :

  1. Faktycznie swietny wynik. Bede wypatrywala kolejnych recenzji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sporo tego! :D
    Widzę moich ulubieńców: Coben, Gerritsen i Kava <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka