02.09.2012

TAG: Reading is cool

Tag Reading is cool jest już w sieci dosyć długo, ale dopiero teraz zdecydowałam się na jego zrobienie. Dopiero dzisiaj sobie o nim przypomniałam.
 
1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
 Najchętniej wcześnie rano lub przed snem.

2. Gdzie czytasz?
Głównie w domu. W podróży wybieram audiobooki.

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
  Leżącej lub półleżącej. Nie lubię czytać na siedząco.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Thrillery różnego rodzaju, kryminały. 


 5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś / dostałaś?
Ostatnio kupiłam  książkę "Agatha Raisin i ciasto śmierci", a dostałam, a właściwie wygrałam "Misję na czterech łapach".

6. Co czytałaś ostatnio?
 "Zew pustyni" Teresy Fortis oraz dwie książki Alex Kavy - "Fałszywy krok" i "Kolekcjoner".

7. Co czytasz obecnie?
Aktualnie nic. Skończyło mi się wszystko do czytania, ale jutro wybieram się do biblioteki.

8. Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi?
Używam zakładek lub czegoś co mam pod ręką np. rachunku ze sklepu. 

9. Audiobook czy książka?
Książka, ponieważ jestem wzrokowcem.  Słuchając audiobooka ciężej jest się mi skupić i zazwyczaj nic z tej historii nie wiem. Audiobooki wybieram natomiast podczas podróży, bo niestety czytać nie jestem w stanie. 

 10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
"Dzieci z Bullerbyn" :) Czytałam to kilka razy i zawsze dobrze się bawiłam.  Świetna książka.

 11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
 Bardzo dużo jest takich postaci. czytam dużo książek i ciężko byłoby mi wybrać chociaż kilka.

12. Ulubione książki.
Np.: Davida Becketta ("Chemia śmierci", "Zapisane w kościach"), Jodi Picoult ("Bez mojej zgody", "Krucha jak lód" itd.) oraz książki Alex Kavy ( "W ułamku sekundy", "Kolekcjoner") i wiele wiele innych książek.


Czujcie się wszystkie otagowane :)

 

2 komentarze :

  1. Również podobała mi się 'Chemia śmierci', a teraz czytam 'Bez mojej zgody'.
    Może potem powinnam sięgnąć po coś Alex Kavy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dzieci z Bullerbyn" to była moja lekturowa zmora w podstawówce! Ale niewiele książek mi się wtedy podobało, więc nic w tym dziwnego:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka