17.11.2012

Lee Child - Elita zabójców

Tytuł: "Elita zabójców"
Autor: Lee Child
Ilość stron: 430
Wydawnictwo: Albatros
Kategoria: thriller/sensacja/kryminał












Dotychczas nie znałam tego autora. Gdy w bibliotece spotkałam jego książki postanowiłam przeczytać. Opis z tyłu był zachęcający, ale...

Jack Reacher otrzymuje zaszyfrowaną wiadomość w postaci przelewu bankowego. Na jego konto zostało przelane 1030 dolarów. Jack jednak odczytał to jako kod, który oznaczał, że jakiś funkcjonariusz żandarmerii wojskowej pilnie potrzebuje pomocy.Wiadomość przesłała mu Neagley. Kobieta była członkinią nieistniejącej już elitarnej grupy dochodzeniowej. Jack był kiedyś jej dowódcą. Wkrótce dowiaduje się, że jego kolega Calvin Franz został zrzucony z helikoptera i poniósł śmierć. Jack i Neagley próbują się skontaktować z resztą grupy. Gdy kilku z nich nie odpowiada na wezwania wiadomo, że coś jest nie tak.

Książka zapowiadała się super. Pierwszą połowę przeczytałam w jeden dzień, ale potem coś się popsuło. Byłam strasznie znudzona czytając. Męczyłam się strasznie, ale skończyłam czytać. Książka jest trochę zagmatwana. Przynajmniej ja ja tak odbierałam. Często się wracałam, by wiedzieć o co chodzi, o czym teraz czytam. Dla mnie wiało nudą. Książka strasznie się ciągnie. Ma dużo stron.
Bohaterowie irytowali mnie, nie przypadli w ogóle do gustu.

Nie czytałam tej książki z przyjemnością, więc ocenię słabo. Owszem jest napięcie, ale to za mało.

ocena: 2/10

1 komentarz :

  1. hmmmm raczej nie gustuję w tym gatunku, tylko czasami sięgam po takie książki, więc bez żalu ją pominę ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka