01.11.2012

Michael Palmer - Cicha kuracja

Tytuł: "Cicha kuracja:
Autor: "Michael Palmer
Ilość stron: 368
Wydawnictwo: Prima
Kategoria: thriller medyczny












Jest to moje pierwsze spotkanie z Palmerem. Dotychczas cały czas przechodziłam obojętnie obok jego książek aż w końcu się na coś skusiłam. Wybór padł na "Cichą kurację".

Harry Corbett to lekarz, pewnego dnia w szpitalu ginie jego żona Evie. Jak się okazuje została zamordowana. Podejrzanym zostaje jej mąż. Mężczyzna nie potrafi udowodnić swojej niewinności, więc zaczyna prowadzić śledztwo na własną rękę i dowiaduje się o podwójnym życiu swojej żony. Zabójca zabija jeszcze inne osoby, w tym jednego ulubionego pacjenta doktora Corbetta.

Myślałam, że książka będzie fajna. Thrillery medyczne kojarzą mi się bardzo dobrze ( głównie za sprawą Tess Gerritsen). Niestety bardzo się zawiodłam. Dobry thriller powinien mrozić krew w żyłach. Tutaj nie było tego uczucia. Czytałam by skończyć. Nie potrafiłam nawet skupić uwagi na tej książce. Dla mnie była po prostu nudna. Było kilka ciekawych momentów, ale przeważała nuda, której nie toleruję w thrillerach, kryminałach.
Owszem nie wiedziałam kto za tym wszystkim stoi, ale to nie czyni książki dobrej. 
Na półce czeka jeszcze jedna książka tego autora. Mam nadzieję, że będzie dużo lepsza niż ta, bo jak nie to raczej już nigdy nie sięgnę po książki Palmera.

Ocena: 2/10

1 komentarz :

  1. na pewno po nią nie sięgnę, zresztą thrillery medyczne nie należą do mojej ulubionej kategorii ;)
    zapraszam do mnie ;)
    [ pamietnik-czytania ]

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka