20.12.2012

Kathryn Fox - Bez zezwolenia

Tytuł: "Bez zezwolenia"
Autor: Kathryn Fox
Ilość stron: 287
Wydawnictwo: Vizja Press&IT
Kategoria: thriller/sensacja/kryminał












 Anya Crichton to lekarz medycyny sądowej. Kobieta bada ofiary gwałtów i pomaga im. Wkrótce wpada na trop seryjnego gwałciciela. Początkowo podejrzenia padają na Geoffreya  Willarda, który niedawno opuścił więzienie, a skazany był za gwałt i zabójstwo na czternastolatce. W więzieniu spędził 20 lat.
Czy to on za tym wszystkim stoi? A może ktoś zupełnie inny?

Pierwsza sprawa, która nie podobała mi się w tej książce to zbyt duża liczba osób. Często się gubiłam, wracałam i sprawdzałam o kim teraz czytam. Bardzo nie lubię takich sytuacji, zwłaszcza w książkach tego typu gdzie każdy może być sprawcą.
Autorka nie szczędzi nam brutalnych scen gwałtu, niektóre opisy są naprawdę brutalne i obrzydliwe.

Czy mi się podobało? Niekoniecznie. Książka bardzo przeciętna, nie wciągnęła mnie. Sam temat wydał mi się ciekawy, myślałam, że będzie więcej śledztwa, ale się myliłam. Mamy za to opis pracy Anyi.
Dodatkowo akcja rozwija się bardzo powoli, na początku jest nudno, potem trochę ciekawiej, a na końcu najlepiej. Zakończenie bardzo mnie zaskoczyło. Nie wpadłam na to sama.

Książka przeciętna. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego i zawiodłam się. 

Ocena: 4/10

3 komentarze :

  1. Na początku pomyślałam, że to jest coś dla mnie, ale później czytając Twoją opinię stwierdziłam, że jednak nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mimo niskiej noty się skuszę ;d

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka