12.01.2013

Imogen Edwards-Jones - Szpital Babylon

Tytuł: "Szpital Babylon"
Autor: Imogen Edwards-Jones
Ilość stron:352
Wydawnictwo: Pascal













Bardzo lubię książki dotyczące medycyny i nieważne, czy są to thrillery czy inne gatunki. Z tego właśnie powodu skusiłam się na "Szpital Babylon".

Przenosimy się na oddział ratunkowy jednego z londyńskich szpitali. Spędzimy tam 24 godziny. Na oddziale ratunkowym dzieje się bardzo dużo i nie ma chwili wytchnienia. Trafia tam wiele przypadków. Oprowadzani będziemy przez jednego z lekarzy. Pokaże nam on zasady obowiązujące w szpitalu, podejście do chorych, izbę przyjęć itp.
Przyjrzymy się też różnym problemom zdrowotnym i ogólnie zobaczymy jak wygląda praca lekarza, z jakimi problemami się zmaga.

Z pewnością wielu z Was książki, które dotyczą medycyny wydadzą się nudne, ale "Szpital Babylon" , mimo że jest poświęcony temu tematu w całości nie zanudza i nie przytłacza. Autorka darowała sobie nudne opisy chorób, a skupiła się raczej na pomocy lekarskiej.
Było bardzo dużo śmiesznych fragmentów i jak tylko sobie je przypomnę to uśmiech pojawia się na mojej twarzy.  Książka jest napisana z humorem i potrafi rozbawić czytelnika.

Komu mogę polecić? Fanom medycyny i książek w tej kategorii na pewno. Myślę jednak, że każdy znajdzie tu coś dla siebie (chociażby te śmieszne sceny przypadną komuś do gustu).

Język autorki bardzo fajny. Mimo, że książka ma ponad 350 stron przeczytałam ją w jeden dzień. Wciągnęła mnie całkowicie. Teraz mam zamiar poznać inne jest książki i nam nadzieję, że również przypadną mi do gustu.


Ocena: 6/10



5 komentarzy :

  1. Od dawna czaję się na poznanie serii Babylon, bo bardzo mnie kusi. Myślę, że "Szpital Babylon" mógłby przypaść mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A "Doktorów" Segala czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale już są na mojej liście :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka