27.03.2013

Muzyka na każdą chwilę, czyli o Spotify słów kilka

Dzisiaj post trochę inny, bo o muzyce. Muzyka jest dla mnie bardzo ważna, potrafi poprawić humor, wzruszyć. Gdy tylko dowiedziałam się o Spotify to zaraz założyłam tam konto i sobie ściągnęłam. Program ten ma za zadanie walkę z piractwem komputerowym.

Dzięki Spotify można za darmo słuchać muzyki na komputerze. Na tablecie, telefonie i innych urządzeniach przenośnych już za opłatą. Darmowa wersja ma w sobie reklamy. Mnie to nie przeszkadza. Konto premium (płatne) możemy założyć za darmo na 30 dniowy okres próbny.


Wszystkim można dzielić się tym z innymi, polecać znajomym, podglądać ich biblioteczki muzyczne.Dodatkowo możemy "podglądać" celebrytów.  Dla osób, które chcą zachować w tajemnicy swoje utwory też jest taka opcja.

Mamy też radio, w którym możemy wybrać sobie stacje tematycznie. Jeżeli spodoba nam się jakaś piosenka i damy jej "łapkę" w górę wtedy system automatycznie szuka dla nas podobnych piosenek.

Oczywiście doskonały nie jest, bo brakuje niektórych piosenek, wykonawców, ale to pewnie jeszcze się zmieni.

Ja się bardzo wciągnęłam i zapewne jeszcze spędzę przy tym mnóstwo czasu. Chcę dodać wszystkie ulubione piosenki, a trochę ich jest, więc będzie co robić. Obsługa jest prosta, przyjemna i przyjazna słuchaczowi. Zapewne odkryję mnóstwo fajnych i nowych dla mnie kawałków.

Ja Was serdecznie zapraszam, bo pokochałam Spotify i na razie nie zamierzam się z nim rozstawać.


Dajcie znać co myślicie. Znaliście wcześniej?

5 komentarzy :

  1. Znam, korzystam, ale w dodawanie piosenek do ulubionych, itp. bawię się na last.fm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma darmowej wersji na Androida. Dwa dni testowania i wyłączyli, dranie :p Świetna aplikacja.

    Też mam konto na Last.fm - będzie już ze cztery lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. e tam, wole radio internetowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzę, choć podejrzewam, że z taką muzyką jaką lubię, może być problem. Uwielbiam wygrzebywać mniej znanych wykonawców. :)

    Szkoda, że Last.fm zrobili płatny. W sumie już dawno z niego nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słyszę o takiej aplikacji, muzyki głównie z radia internetowego słucham.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka