04.06.2013

Ostatnio dopisuje mi szczęście, czyli o książkach wygranych w konkursach

Muszę się pochwalić moimi nowymi zdobyczami książkowymi. Wszystkie te książki wygrałam w konkursach, więc można uznać, że szczęście mi dopisuje.

 Od góry:
1. Katarzyna Rygiel - "Ekspedycja Kolitz"
2. Paweł Jaszczuk - "Plan Sary"
3. Ewa Ostrowska - "Sidła strachu"

4. Daria Doncowa - "Poker z rekinem" 
5.  Polina Daszkowa - "Rosyjska orchidea"




1. Alastair Reynolds - "Diamentowe psy. Turkusowe dni"
2. Brandon Mull - "Pozaświatowcy. Świat bez bohaterów"
3. Brandon Sanderson - "Studnia wstąpienia"
4. Brandon Sanderson "Bohater wieków"

Znacie którąś z tych książek? Jakie są Wasze opinie?

15 komentarzy :

  1. Żadnej z tych książek nie znam, co nie znaczy, że bym ich chętnie nie przeczytała. :) Gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam tych książek, ale szczerze zazdroszczę szczęścia :) Zagraj w totka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Totka najwyżej wygrałam kilka złotych:D

      Usuń
  3. hahah, no, graj w totka :D gratuluję wygranych! :)
    Szczerze mówiąc, o żadnej książce oprócz "Pozaświatowcy" nie słyszałam, ale już wklepuję tytuły w google ^^ Czekam na ich recenzje! :)

    pozdrawiam
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć takiago szczęścia :) zdradzisz jak to robisz?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od konkursu, bo są losowania,są też zadania konkursowe itd.

      Usuń
  5. Gratuluję pomyślnej fortuny! Jedyne co wygrałam kiedykolwiek, to długopis xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej nie znam niestety, ale masz niezłego farta. Mi się jeszcze nigdy nic nie udało dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej nie znam, ale tytuły wskazują, że to będzie dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :) Niestety, ale nie znam żadnej z tych książek, więc z niecierpliwością czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://kinga42.blogspot.com/ Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyyyyle szczęścia :D Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki nie znam żadnej, ale faktycznie szczęście Ci dopisuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej książki nie znam ale niesamowite szczęście tyle wygrać :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka