21.07.2013

Joy Fielding - Granice uczuć

Tytuł: "Granice uczuć"
Autor: Joy Fielding
Ilość stron: 342
Wydawnictwo: Książnica
Kategoria: Literatura piękna












Kolejne bardzo udane spotkanie z twórczością pani Fielding. Jak tak dalej pójdzie to zostanie jedną z moich ulubionych autorek, ale o tym zadecydują kolejne jej książki.

Donna wyszła za mąż za Victora. Po jakimś czasie w ich życiu małżeńskim zaczęło się psuć. Kłótnie były na porządku dziennym. Donna w końcu zdecydowała się na rozwód, ale wtedy zaczęły się problemy, bo Victor będzie walczył o dwójkę ich dzieci: Adama i Sharon. Czy sąd przyzna opiekę matce? A może ojcu? Jak ta historia się skończy?

Rozwód zazwyczaj nie jest łatwy i przyjemny. Często odbywa się w nerwowej atmosferze, na jaw wychodzą różne fakty z życia małżonków. Bywa też tak, że wszyscy się od danej osoby odwracają i przed sądem wyjawiają to, czego nie powinny. Tak samo było w przypadku Donny. Kobieta na rozprawie sądowej nie usłyszała zbyt wielu dobrych słów na temat swojej osoby. Na wierzch zostało wywleczone to, co najgorsze. Czy sąd przyzna jej opiekę nad dziećmi?

Książki poruszające taką tematykę nie są łatwe, ale ja lubię je czytać. W tej powieści pełno jest kłótni. Gdy czytam ich opisy to normalnie zaczynała mnie boleć głowa, bo ile można? Czułam się jakbym była na miejscu Donny. Książkę czyta się bardzo szybko, jest wciągająca. Mi bardzo podobało się to, że akcja została też umieszczona na sali sądowej.

Bohaterowie są świetnie wykreowani. Victor bardzo mnie denerwował i nie wiem jak Donna tak długo z nim wytrzymywała. Nic tylko podziwiać. Donnę bardzo polubiłam i trzymałam za nią kciuki przez całą książkę. Kobieta jest przykładem osoby wykorzystywanej psychicznie.


Ocena: 8/10


  Książka została przeczytana w ramach wyzwania Book-Trotter 

7 komentarzy :

  1. Dość ciekawa jak sądzę obyczajówka. Fabuła interesująca, sięgnę po książkę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten słodki dzieciaczek na okładce przyciąga mój wzrok i sprawia, że serce mi się raduje, więc nie mogłabym przejść obojętnie obok tej pozycji! Na pewno przeczytam, bo i fabuła intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachęcająco to brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę swoją migającą Żyrafę Tosię, dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie czasami poczytac sobie takie ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka