28.07.2013

Joy Fielding - Teraz ją widzisz

Tytuł: "Teraz ją widzisz"
Autor: Joy Fielding
Ilość stron: 288
Wydawnictwo: Świat książki
Kategoria: Thriller psychologiczny












Pięćdziesięcioletnia Marcy  przeżyła w swoim życiu ogromną tragedię. Straciła swoją ukochaną córkę Devon. Zaginęła podczas spływu kajakowego, jednak jej ciała nigdy nie odnaleziono. Podczas wycieczki do Irlandii Marcy widzi kobietę i jest pewna, że to jej córka. Dziewczyna jednak szybko znika, a główna bohaterka zaczyna poszukiwania. Kim tak naprawdę jest ta dziewczyna? Czy to jej córka? Jak skończy się ta historia?

Ostatnio na blogu piszę właściwie tylko o książkach pani Joy Fielding. Pokochałam jej powieści i już stała się moją ulubioną autorką. Nie spocznę póki nie przeczytam wszystkich jej książek. No i już czekam na jej nowe dzieła.

Bohaterowie są bardzo ciekawie wykreowani. Ja sama po jakimś czasie nie wiedziałam, czy mogę danej osobie ufać, czy nie. Główna bohaterka, czyli Marcy daje nam się doskonale poznać, wręcz wchodzimy z buciorami w jej życie. W paru momentach mnie drażniła, ale przymknę na to oko.

Akcja powieści rozwija się stopniowo, a gdy już jesteśmy w połowie to w ogóle nie można się od niej oderwać. Ta autorka ma taki dar, że większość jej książek jest nieprzewidywalna, a tajemnice są na wysokim poziomie. Ta książka właśnie taka jest. Podczas czytania czułam się tak jakbym stała obok Marcy, razem z nią szukała jej córki i podejmowała decyzje. Książkę czyta się niezwykle lekko i przyjemnie. Zostaje mi ją tylko polecić.

Ocena: 8/10

 Książka została przeczytana w ramach wyzwania Book-Trotter 

7 komentarzy :

  1. Dobrze się zapowiada.

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pozycja, podoba mi się też okładka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jakieś książki tej autorki w planach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam książki autorki w planach, ale dalekich jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musaze zapoznac sie z tworczoscia tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka