16.07.2013

Liebster Blog

 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”



Pytania od Agnieszki


1. Bez jakiej książki nie wyobrażasz sobie swojego czytelniczego życia?
Hmmm, jest mnóstwo wyśmienitych książek, więc nie potrafię odpowiedzieć na te pytanie.
2. Używasz zakładek, czy zaginasz rogi?
Zakładek:) Uważam, że zaginanie rogów niszczy książki.
3. Co sądzisz o audiobookach?
Korzystam z nich rzadko, bo są za wolno czytane i ciężko jest mi się skupić na ich treści (jestem wzrokowcem). Najczęściej audiobooków słucham w podróży, bo wtedy czytanie książek odpada ze względu na chorobę lokomocyjną.
4. Ulubiona postać z bajki.
Kubuś Puchatek.
5. Wzruszasz się, gdy czytasz?
Tak. Czasami płaczę jak głupia. Jestem bardzo wrażliwą osobą. Najczęściej mi łzy płyną przy czytaniu książek o psach.
6. Czy książki mają jakieś wady?
Tak, te bardzo dobre za szybko się kończą.
7. Ulubione miejsce do czytania, to...?
Łóżko
8. O co zapytał(a)byś swojego ulubionego autora?
Pytań byłyby pewnie mnóstwo, ale gdybym miała wybrać jedno to zapytałabym o jego ulubione książki.
9. Książka, która kojarzy Ci się z dzieciństwem.
"Kubuś Puchatek", "Karolcia", "Dzieci z Bullerbyn". Miałam też taką książkę z bajkami na 365 dni w roku.
10. Jakie masz plany na wakacje?
Jeżeli moje plany dojdą do skutku to pojadę do Międzybrodzia Żywieckiego.
11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za pięć lat?
Będę czytała książki i pewnie się uczyła.


Nie nominuję nikogo, bo wiem, że wiele z Was już brało w tej zabawie udział.

Zapraszam Was jutro bardzo gorąco na mojego bloga, bo będzie niespodzianka. Zdradzę tylko, że mój blog obchodzi jutro swoje pierwsze urodziny.

4 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się odpowiedź na ostatnie pytanie. Tak po prostu, za pięć lat będziesz czytała książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry plan na przyszłość: nadal czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany na przyszłość mam niemal identyczne i tez najbardziej do czytania lubię łóżko. Płakać przy książce również mi się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany mam podobne i nie wyobrażam sobie zaginać rogów książek, brrr to aż ciarki przechodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka