30.07.2013

The Versatile Blogger + Pomóżmy zwierzakom



 Zostałam nominowana przez Oczytaaaanaa - za co bardzo serdecznie dziękuję:)

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty:
1. Uwielbiam kosmetyki, mam nawet osobnego bloga poświęconego tej tematyce.
2. Dzisiaj po raz pierwszy zostałam ciocią.
3. Nie potrafię zabić owadów. Zawsze wołam kogoś, kto jest w pobliżu, bo sama boję się i brzydzę to zrobić.
4. Kocham psy i najchętniej przygarnęłabym każdego, ale jest to niestety niemożliwe. Mam suczkę rasy jamnik.

5. Jestem osobą bardzo nieśmiałą, ale próbuję z tym walczyć, bo cecha ta utrudnia mi życie.
6. Jestem strasznie wybredna.
7. Często się wzruszam 

Nie będę nikogo nominowała, bo mam dzisiaj bardzo dużo na głowie.

Chciałam Was jeszcze prosić byście zobaczyli ten filmik:
Gdy filmik zdobędzie pół miliona odsłon wtedy zwierzaki z katowickiego schroniska dostaną tonę karmy. TO NIC NIE KOSZTUJE! Filmik trwa 2 minuty, więc myślę, że pomożecie. Zachęcam też do udostępniania, by o akcji dowiedziało się jeszcze więcej osób. Liczy się każde wejście!



3 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam z bykami:D Też uwielbiam zwierzęta i oczywiście gratuluję bycia ciocią!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka