07.08.2013

Jill Smolinski - Następna rzecz na liście

Tytuł: "Następna rzecz na liście"
Autor: Jill Smolinski
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Videograf II
Kategoria: Literatura piękna












Długo stałam w bibliotece i zastanawiałam się, czy zabrać tę książkę do domu. Wzięłam i nie żałuję, a nawet muszę jej podziękować, bo stała się ona dla mnie inspiracją.

Główną bohaterką książki jest June Parker. Pewnego dnia kobieta odwożąc do domu swoją nową koleżankę - Marrisę powoduje wypadek samochodowy, w którym jej nowa znajoma ginie. W jej portfelu June znajduje listę 20 rzeczy, które Marrisa chciała zrobić przed swoimi urodzinami.
Parker postanawia wykonać zadania z tej listy za nią, jednak okazuje się, że to wcale nie będzie takie proste. Życie głównej bohaterki zmieni się.

"Następna rzecz na liście" to książka, która na pewno zmieni coś w moim życiu. Pomysł z listą zainspirował mnie i sama z chęcią sobie taką stworzę. Książka zmusza do refleksji, zastanowienia się nad sobą. Pokazuje, a raczej przypomina o wartościach, których często nie dostrzegamy, albo o ich niesłusznie zapominamy.

Podczas czytania towarzyszyło mi mnóstwo emocji. Raz wybuchałam śmiechem, a innym raczej wzruszałam się. Książka napisana jest lekkim, przyjemnym językiem i nie można się od niej oderwać. Humoru w niej nie brakuje.

Książka jest świetna. Takiej fabuły jeszcze w żadnej innej powieści nie spotkałam.Powieść idealna na letnie wieczory. Polecam! Może i Was zainspiruje?


Ocena: 8/10

12 komentarzy :

  1. A niby taka niepozorna. Jak spotkam to na pewno wezmę ze sobą i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się podoba okładka tej książki, dlatego cieszę się, że jej treść również jest godna uwagi. Rozejrzę się zatem za nią w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresowałaś mnie ;) sama kiedyś myślałam, żeby stworzyć podobną listę.

    OdpowiedzUsuń
  4. fabuła na prawde ciekawa i gdybym przeczytalam opis z okładki w bibliotece to z pewnoscia tak jak i ty zabralabym ją do domu. Dodam do listy must read ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się uroczą książką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam lekkiej lektury w ramach wytchnienia. Może ta?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukam jej i w mojej bibliotece, bo wydaje się wspaniała :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do tej książki, wcześniej o niej nie słyszałam :)

    Z Twojego opisu wnioskuję, że powieścią z podobnym motywem jest "P.S. Kocham Cię" Cecelii Ahern. Jest to historia kobiety, której mąż przed swoją śmiercią zostawił dwanaście listów z zadaniami - po jednym na miesiąc. Wykonanie jego zaleceń ma za zadnie przywrócić jej radość życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej książki nie czytałam, więc nie wiem:) Ale musze jej poszukać.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka