21.08.2013

Tess Gerritsen - Dolina umarłych

Tytuł: "Dolina umarłych"
Autor: Tess Gerritsen
Ilosć stron: 400
Wydawnictwo: Albatros
Kategoria: thriller












Główną bohaterką jest tym razem pani doktor Maura Isles - lekarz sądowy. Razem ze znajomym i jego przyjaciółmi wyruszają w podróż do schroniska górskiego. Ich samochód grzęźnie jednak w śnieżnej zaspie, nie mają zasięgu, a w pobliżu praktycznie niczego nie ma. No chyba, że kilka opuszczonych domów w osadzie "Królestwo Boże". Gdzie podziali się wszyscy mieszkańcy? Co tam się wydarzyło?

Tess Gerritsen jest dla mnie mistrzynią thrillerów. Tym razem znowu się nie zawiodłam, a "Dolina śmierci" jest jedną z najlepszych jej książek (spośród tych, które już czytałam).

Autorka stworzyła świetny klimat grozy. Czytałam i czułam strach, bałam się bardziej niż bohaterowie. Tylko czekałam aż coś lub ktoś zaatakuje albo odnalezione zostaną jakieś zwłoki. Napięcie mnie nie opuszczało do samego końca. Czułam się tak, jakbym była razem z bohaterami w tej osadzie. Odczuwałam zimno, strach, miałam te same obawy.

Mimo, że początkowo książka wydała i się genialna to trochę zawiodła mnie końcówka. Nie tego oczekiwałam i jedynie do tego mogę się przeczepić.Koniec jest jakiś taki zbyt banalny, ale wiadomo, że każdy ma inny gust.

Ocena: 9/10

10 komentarzy :

  1. Sama rozpoczęłam przygodę z tą autorką i mam nadzieję że książka mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam thrillery więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się zachęcona :D Moje klimaty, rozejrzę się za nią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie wysoką oceną, poniweważ postanowiłam od tej ozycji zacząć przygode z twórczością te autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka super, treść równie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwisko upewnia mnie, że to będzie dobra książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tess Gerritsen znam z jej romansów sensacyjnych i te mnie nie zachwycają, dlatego z chęcią sięgnęłabym po coś odmiennego jej pióra, bo widzę w tej autorce potencjał, który sprawiłby, że Gerritsen zagościłaby na mojej półce częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej romanse też niezbyt mi się podobają, ale thrillery medyczne są po prostu świetne.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka