20.10.2013

Już jest! Nowy spis blogów książkowych

Blog ze spisem blogów książkowych według kategorii już jest. Chętnych serdecznie zapraszam do zapisów.

Wszystkie szczegóły znajdziecie na: blogiksiazkowe.blogspot.com

Jeżeli macie jakieś propozycje to śmiało pisać. Będzie mi bardzo miło jeśli wspomnicie o tym spisie na swoich blogach (możecie wstawić banerek na pasek boczny), bo czym nas więcej tym lepiej.

Zdaję sobie sprawę, że nie każdemu spis ten będzie odpowiadał, bo jest to trochę takie "szufladkowanie", ale pamiętajcie, że można zapisać się do większej ilości kategorii, albo wybrać opcję "Miszmasz", którą polecam blogom wielotematycznym i takim, których nie wyróżnia żadna szczególna kategoria.

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. Spis będzie funkcjonował na zasadzie blogrollu. Na samy początku będą ostatnio aktualizowane blogi.

11 komentarzy :

  1. Nie umieszczam banerków, bo nie mam gdzie - ale wrzucę info na fanpage na fb wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieszczenie banerka nie jest obowiązkowe:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. Ja już się zgłosiłam, banerek wstawiłam do siebie na bloga do zakładki „Różności”. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło, mam nadzieję, że z czasem uzbiera się pokaźna baza blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. książkowych spisów nigdy nie ma za wiele. tak mało ktokolwiek nas promuje, że musimy sami zadbać o własną oglądalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam się do misz maszu:) Zaraz dodam bannerek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka