27.12.2013

Maxime Chattam - Diabelskie zaklęcia

Tytuł: "Diabelskie zaklęcia"
Autor: Maxime Chattam
Ilość stron: 559
Tom -3
Wydawnictwo: Sonia Draga
Kategoria: Thriller












Wszystko, co dobre, zbyt szybko się kończy. Tak podsumowałabym trylogię "Otchłań zła" napisaną przez pana Chattama. Pierwsza i druga część były świetne, a trzecia jest jeszcze lepsza.

W lasach Oregonu znaleziony zostaje martwy mężczyzna. Jego twarz została wykrzywiona z przerażenia. Dodatkowo odkryto u niego dwa ukłucia ogromnych rozmiarów. Później, w kokonie z pajęczej nici zostają znalezione zwłoki młodej kobiety. Jednak to nie wszystko, bo zgonów ciągle przybywa. Do sprawy przyłącza się Brolin wraz z Annabel O'Donnel.

Dzieje się w tej książce, oj dzieje. Już sam prolog mnie porządnie wystraszył, miałam gęsią skórkę, a po dwóch minutach czytania drżałam ze strachu. Pomyślałam sobie, że świetnie się zapowiada i tak też faktycznie było. Jest to zdecydowanie najlepsza część z trylogii. Jeżeli cierpicie na arachnofobię to książka ta będzie dla was raczej horrorem, a nie thrillerem, więc ostrzegam. "Diabelskie zaklęcia" utwierdzają mnie w przekonaniu, że autor ma ogromny talent i przykłada się do pisania. W jego książkach jest mnóstwo ciekawostek i najwymyślniejsze zbrodnie. Ja miałam wrażenie, że autor sobie pozmyślał z tymi pajęczymi sieciami, ale się myliłam. Gratuluję mu wyobraźni, bo nie sztuką jest napisanie thrillera, sztuką jest napisanie dobrego, oryginalnego thrillera i pan Chattam właśnie to zrobił. 

Książka wciąga od pierwszej strony, jest w niej bardzo dużo opisów i ciekawostek, co dla mnie było zaletą. Zakończenie zaskakujące, nie domyśliłam się, kto jest mordercą. Kolejny raz możemy się przekonać do czego zdolny jest człowiek. Dodatkowo autor świetnie tworzył charakterystykę psychologiczną mordercy oraz przedstawił pracę policji. POLECAM!

Ocena: 10/10

10 komentarzy :

  1. Lubię zaskakujące zakończenie. Z chęcią bym po nią sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w moim nowym wyzwaniu na rok 2014: CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ.

      Usuń
  2. Muszę w końcu rozejrzeć się za powieściami autora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja nie słyszałam o tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coś dużo tego autora...
    O serii słyszałam i mam w planach :D Teraz jeszcze bardziej narobiłaś mi na nią ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pochlebna opinia, chetnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chattam tak pisze, że się włosy na głowie jeżą. Uwielbiam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am perpetually thought about this, thanks for posting .
    jeux de barbie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka