03.01.2014

Podsumowanie roku 2013

Rozpoczął się nowy rok, więc pora podsumować stary. Pod względem czytelniczym było bardzo dobrze. Przeczytałam mnóstwo fantastycznych książek. Jestem pewna, że w 2014 moje wyniki będą dużo gorsze, ale będzie to dla mnie ważny i trudny okres, w którym większość czasu wolnego będę musiała poświęcić na coś innego.

Pora przejść do liczb, a więc:

Ilość przeczytanych książek:
276
Niestety zrecenzowanych jest dużo mniej, ale czasami brakowało mi na to czasu i nie miałam ochoty. W tym roku postaram się napisać o każdej książce. Mam jeszcze kilka nieopublikowanych recenzji, więc będę je dodawała na bloga.

Ilość przeczytanych stron:
93540

Jestem bardzo zadowolona z wyników i nie wiem, czy kiedykolwiek tę liczbę przekroczę.

Postanowienia czytelnicze i blogowe na 2014 rok:
1. Przeczytać przynajmniej 100 książek.
2. Czytać więcej książek polskich autorów.
3. Aktywniej brać udział w wyzwaniach. Nie chcę brać na siebie za dużo, więc wybiorę tylko te, które najbardziej mnie interesują.
4.Urozmaicić bloga.
5. Pisać lepsze recenzje.

Jak tam Wasze wyniki? Jesteście zadowoleni?

8 komentarzy :

  1. No, no, prawie trzysta książek! *.* Jestem pod wrażeniem!
    Ja przeczytałam 32, jednak również jestem dość zadowolona, a w 2014 chciałabym wykonać wyzwanie 52 książki, mam nadzieję, że się uda :)
    (Spóźnione) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!

      Usuń
  2. Jejku, chciało Ci się liczyć strony książek? :))
    Piękny wynik.
    Naprawdę planujesz recenować każdą przeczytana książkę? Ja w życiu bym tego nie zrobiła, zmuszam się do wklepywania wszystkiego w bloggera, a czytać kocham- mogłabym mieć jakiegoś przepisywacza :)
    Moje wyniki cudne :) Jestem bardzo zadowolona.
    A propos wyzwań, to zapraszam do mojego nowego wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego miesiąca liczę liczbę stron, więc potem wszystko dodałam - 5 minut roboty:) Co do recenzowania to takie mam plany, zobaczę czy się uda.

      Usuń
  3. Jej jestem pod wrażeniem Twoich czytelniczych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  4. 276? WOW... Brak mi slow :O Ja nie bede sie osmieszac moim marnym wynikiem XD
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, kiedy Ty znalazłaś czas na inne czynności, nie licząc czytania? ;-) Jestem pod wrażeniem. Ja osiągnęłam wynik stu książek, co mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wyniki! Mam małą prośbę zerknij na poziomy w Wyzwaniu bibliotecznym u mnie czy nie chcesz poziomu wyżej, bo kilka dziewczyn prosiło o większe wyzwanie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka