23.03.2014

Oryginalny prezent? Jak najbardziej!

Uwielbiam dawać oryginalne prezenty. Zawsze staram się kupić coś ciekawego i trafionego. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o stronce gazetomania.pl, gdzie można stworzyć bardzo oryginalny prezent na różne okazje. Gdy odezwała się do mnie pani Ania to bez wahania przyjęłam propozycje zrobienia własnej gazety.

 Gazetomania to miejsce, gdzie można stworzyć oryginalny prezent w formie spersonalizowanych gazet. Do wyboru mamy różne szaty graficzne, sami możemy określić, jak ma wyglądać front i strona końcowa.
Należy wkleić zdjęcie i napisać artykuł, który znajdzie się na stronie głównej. Jeżeli brakuje nam kreatywności to możemy wybrać jeden z 70 artykułów, które są napisane w bardzo fajny, humorystyczny sposób. Ja właśnie z takiego gotowca skorzystałam.

Tworzenie gazety jest banalnie proste, nie trzeba się nigdzie rejestrować. Cały proces trwa kilka minut (chyba że piszecie własny artykuł) i nasza gazeta jest gotowa.

Ja zdecydowałam się na zrobienie prezentu urodzinowego dla mojego taty, który akurat wczoraj miał swoje urodziny. Jego reakcja była bezcenna. Oczywiście zostałam zasypana mnóstwem pytań. Tata pytał, jak to jest możliwe, że o nim napisali i jak tego dokonałam. Jeszcze lepsze były reakcje jego znajomych.

Uważam, że zrobienie takiej gazety jest świetnym pomysłem na prezent lub zażartowanie z kogoś. Może stworzyć prezent na każdą okazję np. na urodziny, rocznice ślubu, ślub, Dzień Ojca, Dzień Matki, walentynki, narodziny dziecka itd.

Gazeta wysyłana jest kurierem, więc następnego dnia po zamówieniu mamy ją już w domu. Wszystko jest dobrze zapakowane i zabezpieczone, wiec nie ma szans, żeby podczas transportu coś się pogniotło. Ja dostałam gazetę w złotej ramie( mamy wybór pomiędzy antyramą, ramą srebrną, złotą i mahoniową) i jeszcze jedną nieoprawioną.


Strona końcowa:
 Środek gazety:


Co myślicie o takim prezencie? Słyszeliście kiedykolwiek o tej stronie?

11 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o nie słyszę. Coś bardzo oryginalnego, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe... nie wiedziałam, że można cos takiego zrobić. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Żarcik też można komuś zrobić :) Fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i tak:D Tym bardziej, że Prima Aprilis się zbliża.

      Usuń
  3. Ciekawe, nie słyszałam o tym wcześniej ^^ Hah, fajnie byłoby się znaleźć w gazecie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takiej stronie. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Ja kiedyś przerobiłam tak zdjęcie, ale wiadomo, efekt nie był taki sam, daleko mu było do tego... :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny! Niemal mi ratujesz życie, bo nie miałam właśnie pomysłu na prezent dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Dziękuję Ci za tego posta. W końcu będę mógł zabłysnąć dając komuś tak nietypowy prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły. Na 100% skorzystam z niejednego z nich. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka