25.05.2014

Paweł Żuchowski - Uzdrowił mnie Jan Paweł II

Tytuł: "Uzdrowił mnie Jan Paweł II"
Autor: Paweł Żuchowski
Ilość stron: 152
Wydawnictwo: M














1 maja 2011 roku, podczas beatyfikacji Jana Pawła II, wydarzył się cud. Mieszkanka Kostaryki, Floribeth Mora Diaz, została uzdrowiona, mimo że nie dawano jej żadnych szans na odzyskanie zdrowia. Tętniak wrzecionowaty zaatakował jej mózg i powodował paraliż.  Lekarze dawali jej miesiąc życia, a ich rola sprowadzała się jedynie do uśmierzania bólu, bo nic innego nie można było już zrobić. Floribeth modliła się i została wysłuchana. Wydarzył się cud. Po obejrzeniu beatyfikacji papieża Polaka odzyskała zdrowie, tętniak zniknął, co z medycznego punktu widzenia jest niewytłumaczalne.

Paweł Żuchowski jest korespondentem RMF FM, a w swoim reportażu przedstawia czytelnikom historię Floribeth Diaz, przeprowadza wywiady z bohaterką cudu, lekarzem, ludźmi z jej otoczenia i przypadkowymi przechodniami. Ponadto relacjonuje swoją podróż do Kostaryki, dzięki czemu możemy dowiedzieć się czegoś o pracy dziennikarza. Reportaż ilustrowany jest zdjęciami.

Sami zdecyduje dla kogo jest ta książka i czy chcecie ją przeczytać. Autor tylko relacjonuje, nie narzuca swojego zdania i pozostawia czytelnikowi do oceny, czy to był cud.  Ja chciałam ją przeczytać, bo wierzę w cuda i ciekawią mnie takie historie. Dla mnie jest to interesujący reportaż, który szybko i przyjemnie się czyta ze względu na dosyć dużą czcionkę, niewielką objętość i lekki styl.


 Ocena: brak


 Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu M

2 komentarze :

  1. To może być ciekawa książka, bo tak naprawdę to mimo tego, że zdaję sobie sprawę z niezwykłości Jana Pawła II, to nie do końca znam okoliczności tego cudu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam o tym film dokumentalny w tv- bardzo ciekawe wydarzenie, jeśli można to tak nazwać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka