19.07.2014

Drugie urodziny bloga!

Wstyd się przyznawać, ale mało brakowało, a zapomniałabym o drugich urodzinach mojego bloga. Dokładnie dwa lata temu, 19 lipca 2012 roku,  napisałam pierwszego posta. Zakładając tego bloga nawet nie pomyślałam, że tak długo przetrwa. Bałam się, że szybko mi się to znudzi i będzie brakowało czasu na pisanie. Obawy okazały się jednak niesłuszne, a ja wciągnęłam się w blogowanie na całego. Dzięki Waszym blogom ciągle poznaję jakieś fajne tytuły, a moja lista książek do przeczytania ciągle rośnie.



Co działo się w ciągu tych dwóch lat?
- wielokrotnie zmieniałam szablon i kilka razy nazwę bloga
- założyłam fanpage bloga
- poznałam mnóstwo świetnych blogów i książek
- pojawiły się posty z serii "językowo", które dotyczą nauki języków obcych

Statystyki sobie daruję, bo to nie jest dla mnie najważniejsze.

Na koniec może krótka historia o tym, jak to się zaczęło. Było lato, a ja nie miałam pomysłu, jaką książkę przeczytać. Szperałam w internecie aż natrafiłam na spis blogów książkowych. Chyba przez tydzień namiętnie przeglądałam różne blogi i pomyślałam sobie, że ja też chcę pisać o książkach, dzielić się swoimi opiniami z innymi. I tak się zaczęło. Pamiętam ten dzień, gdy siedziałam przed komputerem i wymyślałam nazwę bloga, gdy umieszczałam pierwszą recenzję. Byłam pełna obaw, ale bardzo podekscytowana. Szybko jednak się zaklimatyzowałam.

  Na koniec chciałam podziękować wszystkim moim czytelnikom za to, że odwiedzacie mojego bloga i dzielicie się swoimi spostrzeżeniami. Dziękuję kochani!

26 komentarzy :

  1. Gratuluję! I życzę kolejnych satysfakcjonujących lat blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty byś prawie zapomniała, a ja to na prawdę zrobiłam. Zapomniałam o moich blogopwych urodzinach i bez mojej wiedzy mam już tu dwa latka !
    Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję i życzę wytrwałości!

      Usuń
  4. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to ja tu bardzo późno trafiłem. Już drugie urodziny mówisz? ;) Gratuluję Ci wytrwałości, życzę nowych współprac, ciekawych książek i jeszcze większej liczy stałych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych lat blogowania! Fajnie, że jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat niech pisze, pisze nam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę wytrwałości i kolejnych udanych lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Życzę wytrwałości i wielu czytelników :).

    Ja dzisiaj obchodzę 2 urodziny bloga. Zapraszam na konkurs:
    http://dusza-ksiazki.blogspot.com/2014/07/drugie-urodziny-bloga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również gratuluję!

      Usuń
  10. Gratulacje! :) I życzę kolejnych owocnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zdałam sobie sprawę, że ja zapomniałam o urodzinach swojego bloga :D 7 lipca minęły 2 lata. Jak ten czas leci!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania!

      Usuń
  12. Życzę dużo czasu na czytanie książek i weny do ich recenzowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka