22.07.2014

Kenis.pl - darmowy internetowy uniwersytet

Dzisiaj post trochę nie na temat, chociaż myślę, że można go podciągnąć pod tematykę bloga. Już tłumaczę, o co chodzi.


Kenis.pl to całkowicie darmowa platforma edukacyjna, dzięki której będziemy mogli uczyć się kiedy chcemy i jak chcemy. Potrzebny nam będzie tylko dostęp do internetu. Kenis oferuje materiały do nauki w postaci wideo i każdy znajdzie tam coś dla siebie, bo są one skierowane dla osób w różnym wieku; od szkoły podstawowej po studia. Ale nie tylko, bo dodatkowo są jeszcze takie działy jak: języki obce, IT, biznes, zainteresowania.


Kenis startuje 1 września. Ja jestem bardzo ciekawa, jak to dokładnie będzie wyglądało. Szczególnie interesuje mnie nauka języków obcych. Ciekawe, co z tego wyjdzie, bo idea bardzo mi się podoba.

5 komentarzy :

  1. Słyszałam o tym projekcie. Mnie też zainteresował. Zobaczymy, co z niego wyniknie we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa. Myślę, że skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak to wyjdzie w praktyce. :) chętnie skorzystam z nauki języków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa idea, chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja jestem zainteresowana pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka