20.07.2014

Pomożecie?

Dzisiaj przychodzę do Was z prośbą. W październiku 2013 roku założyłam spis blogów książkowych KLIK, który wyróżnia się tym, że obecne tam blogi przydzielone są do różnych kategorii. Dzięki temu możemy znaleźć osoby z podobnymi gustami czytelniczymi.

Przejdę jednak do rzeczy. Spis niestety trochę słabo się rozwija, a bardzo bym chciała, by słyszało o nim więcej osób. Baza jest dosyć pokaźna, blogów ciągle przybywa, więc świetnie by było, gdyby faktycznie wiele osób z niej korzystało.

I tutaj potrzebna jest mi Wasza pomoc. Myślę, że razem damy radę rozkręcić spis, a gdy tak się już stanie to planuję coś specjalnego, ale o tym na razie cicho sza!  Pomyślałam sobie, że dobrym rozwiązaniem będzie założenie fanpage bloga na Facebooku. Myślę, że w ten sposób da się dotrzeć do wielu osób, nawet tych niezwiązanych z blogosferą. Sama jednak niewiele zdziałam, więc proszę o pomoc w rozreklamowaniu czy to spisu, czy strony na Facebooku. Będę naprawdę wdzięczna. Zachęcam też do zapisywania swojego bloga do spisu!

FANPAGE: KLIK
SPIS: KLIK

3 komentarze :

  1. Fanpage polubiony, ale do spisu raczej już się nie kwalifikuje, bo mój blog coraz mniej typowo książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubione, ale idea wydaje mi się trochę wtórna :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka