14.07.2014

Wakacyjny stosik#1

Dzisiaj zapraszam na mój wakacyjny stosik. Wszystkie książki pochodzą z dzisiejszej wyprawy do biblioteki.


Od góry:

Olga Rudnicka - "Lilith"
A. Huxley - "Nowy wspaniały świat"
Janet Evanovich - "Po drugie dla forsy"
Janet Evanovich - "Po pierwsze dla pieniędzy"
Jane Austen - "Duma i uprzedzenie"
Alice Hoffman - "Gołębiarki"

Tak prezentuje się mój stosik na najbliższe dni. Starałam się wybierać książki lekkie, idealne na lato.

Czytaliście którąś z tych książek? Co polecacie, a co odradzacie?

20 komentarzy :

  1. Dumę i uprzedzenie. Miłej lektury i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Recenzje na pewno się pojawią.

      Usuń
  2. Czytałam "Dumę i uprzedzenie", która bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Lilith" jest całkiem lekka i bardzo fajnie się ją czyta;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Dumę i uprzedzenie" i fragmenty "Nowego wspaniałego świata". O ile ta pierwsza mnie zachwyciła, tak druga była dość ciężką lekturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie "Nowy wspaniały świat" zostawię sobie trochę na później:)

      Usuń
  5. O rany, ale stos! Nie znam tylko pierwszej od góry, "Dumę i uprzedzenie" polecam, a wszystkie pozostałe sama chciałabym przeczytać ;) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dumę i uprzedzenie" polecam. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie czytałam żadnej ale "Duma i uprzedzenie" oraz 'Lilith" wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę. Nie wiedziałam że Śliweczka była wydawana u nas w innej szacie graficznej, i jakoś wydaje się taka hmm. mniejsza? ;) Poczekam więc na Twoją recenzję "Po pierwsze dla pieniędzy" ponieważ sama się zastanawiam nad tą serią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki są z wydawnictwa Amber, więc stąd ta "chudość". Litery są dosyć małe, a tekst jest rozciągnięty.

      Usuń
  9. Czytałam "Dumę i uprzedzenie" i byłam całkiem zadowolona z lektury, a "Nowy wspaniały świat" mam od dłuższego czasu w planach. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego stosiku:
    http://dusza-ksiazki.blogspot.com/2014/07/stosik-11-bo-przeciez-nie-mam-co-czytac.html

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dumę i uprzedzenie" czytałam w oryginale - pamiętam, że była Wigilia, a ja w piżamie aż do południa zamiast wziąć się do roboty w kuchni - bo musiałam się dowiedzieć, co zrobi Elizabeth. Zachwycił mnie język tej powieści; jestem ciekawa, czy w polskim tłumaczeniu będzie równie piękny.
    Co do Evanowich, jestem bardzo ciekawa, ostatnio czytałam pochlebne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Gołębiarki" to jedna z najlepszych książek, jakie czytałam! Mam nadzieję, że Tobie spodobają się równie bardzo jak mi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Nowy wspaniały świat' znajduje się na liście BBC więc z pewnością Ci polecam. Ja pewnie też ją niedługo przeczytam, tym bardziej, zę mój brat ją ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych książek dlatego chętnie przeczytam opinie co do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Duma i uprzedzenie" to jedna z moich ulubionych książek. Piękna, ciepła i przyjemna :) Uwielbiam do niej wracać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Same świetne powieści. Niebawem zabieram się za serię o Stephanie Plum, a po resztę mam nadzieję sięgnąć niebawem.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka