29.07.2014

Wakacyjny stosik#2

Dzisiaj kolejny wakacyjny stosik. Wszystkie książki pochodzą z biblioteki.



Od góry:
Olga Rudnicka - "Fartowny pech"
Olga Rudnicka - "Czy ten rudy kot to pies?"
Agatha Christie - "I nie było już nikogo"
Katarzyna Bonda - "Dziewiąta runa"

Od góry:
Khalled Hosseini - "Tysiąc wspaniałych słońc"
Alex Kava - "Ostateczny cel"
Melissa De La Cruz - "Błękitnokrwiści"
David Mitchell - "Atlas chmur"

Będzie co czytać, ale znowu mam dylemat od czego zacząć. Co polecacie, a co odradzacie?

19 komentarzy :

  1. Czytałam już "Fartowny pech" i szybko go pochłonęłam, bo to lekka i całkiem znośna lektura jest;)
    A "Atlas chmur" czeka w mojej prywatnej biblioteczce na przeczytanie;]

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ostateczny cel" czeka na mnie na półce :) A "Atlas chmur" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Atlasu chmur" i "Fartownego pechu" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "I nie było już nikogo" - genialne. Jedna z moich ukochanych książek.
    Rudnicką chciałabym poznać.
    Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z Twojego stosika. Raz chciałam kupić Alex Kava, ale w końcu się wstrzymałam..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem "Atlasu chmur".

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu po raz pierwszy i muszę wyznać: Bardzo fajny blog :)
    Stosik ciekawy, szczególnie interesują mnie ''Błękitnokrwiści''. ''Atlas Chmur'' mam u siebie i niedługo zaczynam z tą książką swoją przygodę :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej to ja jestem ciekawa 'Atlasu chmur'.

    OdpowiedzUsuń
  9. Atlas Chmur sama z chęcią bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Christie, Kava mmm <3 same świetne książki :D Miłej lektury :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bonda jest genialna!
    Zazdroszczę książki "Fartowny pech", od pewnego czasu na nią poluję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że musisz zacząć od Bondy. Strzeż się "Błękitnokrwistych", bo większość ludzi za nimi nie przepada. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Bondę się dzisiaj zabieram, a co do "Błękitnokrwistych" to właśnie widziałam, że recenzje są różne, ale zasugerowałam się Twoimi słowami i postanowiłam przeczytać.

      Usuń
  13. Ja pewnie zaczęłabym od "Atlasu chmur" albo "Tysiąca wspaniałych słońc". Tylko książkę Christie mam za sobą i bardzo mi się podobała. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam nic z tego stosiku, ale Agatę bardzo chcę

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka