09.07.2014

Zmiany i nowości

Dzisiaj post czysto organizacyjny i informacyjny, bowiem na blogu trochę zmian.

Po pierwsze, zmieniłam nazwę bloga. Był piękny cytat ("Książka jest życiem naszych czasów"), ale zdecydowałam się na coś bardziej "mojego". Od dzisiaj znajdziecie mnie pod nazwą Kinga czyta.

Po drugie, zmianie uległa też favicona ( favicona to ikona, która pojawia się przed adresem w polu adresowym. Ma ona postać obrazka) bloga.

Było tak:
 A jest tak:

Pora na ostatnią zmianę, a właściwie na nowość; zdecydowałam się na założenie fanpage bloga na Facebooku . Nie wiem jeszcze, czy taka forma kontaktu z czytelnikami przypadnie mi go gustu, ale nie zaszkodzi spróbować. Na Facebooku będę informowała o nowych postach, będą zdjęcia stosików, cytaty z książek, troszeczkę prywaty itp. (Przynajmniej takie jest założenie.) Zachęcam do polubienia.

10 komentarzy :

  1. Witaj, moja imienniczko :) Niestety, faviconka nadal wyświetla mi się w starej wersji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) U mnie favicona już wyświetla się poprawnie. Myślę, że to jest kwestia kilku godzin i będzie wyświetlała się u wszystkich.

      Usuń
    2. Rzeczywiście, już jest ;)))

      Usuń
  2. Zmiany na lepsze. Fanpage na pewno Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zmiany na pewno wyjda Ci na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany na plus :) Nie wiem, czy ja kiedyś zdecyduje się na założenie fanpage bloga na Facebooku. Na razie nie mam tego w planach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiany na wielki plus. i życzę systematyczności w prowadzenia FB - ja non stop zapominam go aktualizować ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka