02.08.2014

Podsumowanie lipca

Lipiec był dobry miesiącem jeżeli chodzi o czytanie. Są wakacje, więc czasu na przyjemności mam dużo.

W ubiegłym miesiącu przeczytałam 16 książek:
1. Carnegie Dale - "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" (recenzja: Klik)
2. Nick Vujicic - "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń" (recenzja: Klik)
3. Stephen Chbosky - "Charlie" (recenzja: Klik)
4. Heather O'Neil - "kołysanki dla małych kryminalistów" (recenzja: Klik)
5. Dorota Terakowska - "Córka czarownic" (recenzja: Klik)
6. Khaled Hosseini - "Chłopiec z latawcem" (recenzja: Klik)
7. Betty Mahmoody, Zana Mushsen - "Sprzedane" (recenzja: Klik)
8. Olga Rudnicka "Lilith" (recenzja: Klik)
9. Jane Austen - "Duma i uprzedzenie" (recenzja: Klik)
10. Janet Evanovich - "Po pierwsze dla pieniędzy" (recenzja: Klik)
11. Janet Evanovich - "Po drugie dla forsy" (recenzja: Klik)
12. Alice Hoffman - "Gołębiarki" (recenzja: Klik)
13. Aldous Huxley - "Nowy wspaniały świat" (Recenzji brak, ale książka mi się bardzo podobała)
14. Piotr Rozmus - "Bestia" (recenzja: Klik)
15. Janet Evanovich - "Po trzecie dla zasady" (recenzja: Klik)
16. Olga Rudnicka - "Fartowny pech" (recenzja: Klik)

Razem 5342 strony.

Ponadto zrecenzowałam magazyn English Matters - Klik oraz napisałam recenzję filmu pt. "Charlie" - Klik.

W lipcu mój blog obchodził swoje drugie urodziny, post urodzinowy znajdziecie TUTAJ

Zdecydowałam się także na założenie fanpage na Facebooku, zarówno bloga Kinga czyta, jak i spisu blogów książkowych.

Kinga czyta
Spis blogów książkowych

Nie jest źle, ale jak porównuję wyniki z zeszłego roku, gdzie czytałam ponad trzydzieści książek miesięcznie, to trochę spadłam. Ale mam też inne zainteresowana i w końcu nie samym czytaniem człowiek żyje. Nie ważny wynik, grunt, żeby sprawiało to przyjemność.

A jak Wasze wyniki?

5 komentarzy :

  1. Gratulacje! U mnie tylko 6 pozycji, ale mam nadzieję, że poprawię ten wynik w sierpniu ;>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wynik jest słabszy, ale i tak jestem z niego dumna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, gdyby nie obowiązki to moje 7 zamieniłoby się chociaż w kilkanaście. Jednak potrafię pogodzić wszystko, dlatego i tak jestem dumna :) Tobie ewidentnie zazdroszczę :D ale tak po znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Twój wynik bomba :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka