06.09.2014

KONKURS! Wygraj powieść Mateusza Czarneckiego "Otwórz oczy, zaraz świt"

Dzisiaj mam dla wszystkich moich czytelników coś specjalnego. Zapraszam Was bardzo serdecznie na konkurs, w którym możecie wygrać aż 3 książki Mateusza Czarneckiego pt. "Otwórz oczy, zaraz świt". Moją recenzję tej książki znajdziecie TUTAJ. Naprawdę warto powalczyć!

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga kingaczyta.blogspot.com, a sponsorem nagród wydawnictwo AL REVÉS.
2. Konkurs skierowany jest dla obserwatorów mojego bloga lub/i fanów na Facebooku (link do Facebooka - klik)
Zachęcam także do polubienia fanpage'a autora - Klik
3. Nagrodą są 3 książki z autografem Mateusza Czarneckiego pt. "Otwórz oczy, zaraz świt" i zostaną one wysłane do laureatów na koszt sponsora.
4. Konkurs trwa od 5.09.2014r. do 20.09.2014r (do godziny 23:59). Zgłoszenia wysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni od daty zakończenia konkursu.
6. W przypadku, gdy zwycięzcy nie odezwą się do mnie w ciągu 3 dni, wybrane zostaną inne osoby.
7. Zgłoszenie należy umieścić pod postem konkursowym.
8. Osoby posiadające bloga proszę o umieszczenie banerka na pasku bocznym albo w zakładce z konkursami. 
9. Nagroda wysyłana jest również poza granicę kraju!
10. Ze wszystkich zgłoszeń wybiorę 3 odpowiedzi, które najbardziej mi się spodobają.
11. Zgłaszając się do konkursu akceptujesz regulamin.

Pytanie konkursowe: Dlaczego do Ciebie ma powędrować ta książka?

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako (nick pod jakim obserwujesz bloga)/Lubię jako:( Imię i dwie pierwsze literki nazwiska)
Adres e-mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe:

Życzę wszystkim powodzenia i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie!

22 komentarze :

  1. Obserwuję jako: Natalia_Lena
    Adres e-mail: room6277@onet.pl
    Banner umieszczony na podstronie ,,konkursy".
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Interesujący
    Niezwykły
    Daleki
    Inspirujący
    Egzotyczny

    …kraj, w którym nigdy nie byłam. To pierwszy z powodów, dla którego książka powinna powędrować do mnie – bo Indie mnie fascynują i z wielką przyjemnością zagłębiłabym się w tę historię. Chcę poznać kolejną twarz tego kraju.

    Świat
    Wielokulturowość
    Interakcje
    Trakt

    … to nie tylko początek nowego dnia. To też każdy nowy początek – dnia, myślenia, podróży. Chciałabym podróżować, zobaczyć wiele nowych świtów w wielu różnych miejscach. Na razie muszą wystarczyć mi literackie podróże i liczę, że ,,Otwórz oczy, zaraz świt” będzie jedną z nich. To drugi powód, mocno związany z pierwszym.

    Odkrycia
    Cuda
    Zachwyt
    Yyy…

    …o, moje oczy kochają patrzeć na piękne oprawy graficzne i połykać tusz ze stron. Dla nich książka ma wiele płaszczyzn. Chciałabym nakarmić moje oczy wygraną, to kolejny, trzeci powód :).
    Do mnie powinna powędrować ta książka, bo po prostu kocham czytać o podróżach, o szukaniu siebie, o zagłębianiu się w inne kultury. Takie książki pachną magią. To powód prozaiczny, nieco egoistyczny, ale przecież nie ma chyba lepszego powodu, niż chęć poznania treści, która perfekcyjnie pokrywa się z zainteresowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako J. :)
    joanna.amethyst@gmail.com
    banerek za chwilę umieszczę :) (www.zakamarek2013.blogspot.com)

    Ja może tak mniej lirycznie, bo wiersze itp. mi nigdy nie wychodziły ;). Mówiąc prosto - bo ją właściwie docenię ;). Uwielbiam książki podróżnicze, ale ostatnio same suche mi się trafiały :(. A tutaj Indie w tle są, a na pierwszym planie - wartościowa historia. Aż się serduszka w oczach pojawiają ;). Niesamowicie lubię również temat różnic kulturowych. Godzinami mogłabym malutkie szczególiki wynajdować :). Jednym zdaniem - na pewno wiele radości z czytania tej książki bym miała ;). A ty zawsze sobie możesz w dobre uczynki wpisać ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak mnie tu dawno nie było! Udziału nie wezmę, ale innym życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Sylwia Silviana
    E-mail: blogsilviana@gmail.com

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: było by to moje pierwsze spotkanie z twórczością tego autora. Sam tytuł zaś wskazuje, iż będzie to książka nietuzinkowa, warta przeczytania. Nie chciałabym starcić takiej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Małgorzata Zaczytana Lubię jako: Małgorzata Zaczytana
    Adres e-mail: Babskieczytadla@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: dość rzadko biorę udział w konkursach,bo raczej nie mam w nich szczęścia. Tym razem jednak ta książka na tyle mnie zainteresowała, że pomyślałam "spróbuję :)" Skąd ta fascynacja? Przede wszystkim Indie - azjatycki kraj, który interesuje mnie chyba od zawsze. Niestety nie miałam okazji tam być (może kiedyś uda mi się zrealizować to marzenie), więc poznanie tej książki, gdzie - jak piszesz - Autor pokazuje nam Indie od tej mało turystycznej strony, nie wspaniałe zabytki, ale codzienne życie i miejsca, do których turysta raczej nie trafia, byłoby wspaniałą możliwością zaznajomienia się z tymi "innymi" Indiami. Poznania ich specyfiki i kolorytu. A jeśli do tego dochodzi jeszcze watek miłosny - to czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Ula
    e-mail: urszula256@gmail.com
    baner umieszczony na moim blogu (http://bierziczytaj.blogspot.com)

    Odpowiedź na pytanie konkursowe: po pierwsze uwielbiam książki podróżnicze, a kultura i historia Indii od lat mnie fascynuje, więc tą pozycją na pewno byłabym urzeczona. Po drugie jestem typowym molem książkowym, więc książka sprawiłaby mi przeogromną radość. A po trzecie uważam, że każdy mol książkowy powinien zapoznać się z pozycją "Otwórz oczy, zaraz świt", ponieważ bez dwóch zdań jest ona godna polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzę swojej odpowiedzi. :( Chyba coś się stało i muszę napisać jeszcze raz? (jak na złość, bo pierwszy raz nie skopiowałam wypowiedzi przed wysłaniem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jej nie mam:( Musiało się po prostu nie dodać, do spamu też nie trafiła:(

      Usuń
  8. Obserwuję jako Justyna P
    mail: mengedda@gmail.com

    Książka powinna do mnie trafić dlatego, że chciałabym "poczuć", "poznać", a wręcz zwiedzić Indie. Znałam kiedyś bardzo sympatyczną osobę, której ojczyzną były Indie. Nie było mi dane wyruszyć w tamtą część świata, jednak... niektóre książki dają kopa do działania i być może po przeczytaniu "Otwórz oczy, zaraz świt" ja również - tak jak Teo, wyruszyłabym w wielką podróż! :)

    O Indiach mówi się, że to "kraj kontrastów"... ciekawa jestem, czy autor zawarł w swojej powieści jakieś ciekawostki, które osoby (w tym ja!) spragnione podróży, informacji i wiedzy, mogłyby pochłonąć w mig! Podobno ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale tutaj chyba byłby to pierwszy stopień do poznania Indii - z różnych stron.

    Książka powinna trafić do mnie, bo... przeglądałam facebooka autora, który wydaje się mega sympatyczną osobą, więc chciałabym mieć książkę, którą ta sympatyczna osoba napisała! HA! :)

    W tej książce znajdę coś, co każda romantyczna dusza uwielbia (ja jednak nie w nadmiarze) - wątek miłosny! A co jest jeszcze lepsze od samego wątku miłosnego? Wątek miłosny napisany przez autora-mężczyznę! Spodziewam się, że będzie nietypowo, niebanalnie, inteligentnie i pięknie (i nie w nadmiarze! :D). A dodatkowo orientalnie - więc na pewno magicznie. Spodziewam się, że będzie to opowieść, z której coś wyniosę.

    Poza tym... książka ma piękny tytuł i piękną oprawę graficzną - a zapowiada się na to, że i "wnętrze" będzie równie cudowne. Ja należę do osób, które lubią otaczać się pięknymi przedmiotami, nacieszyć i oczy i duszę (:D) więc myślę, że "OTWÓRZ OCZY, ZARAZ ŚWIT" i JA STWORZYMY IDEALNĄ PARĘ!

    Dlatego, droga autorko bloga, książka powinna trafić w moje ręce, bo chętnie ją przygarnę (a o książki dbam, więc nie ma mowy o pozaginanych rogach, plamach z musztardy na stronach - bo akurat się jadło - i innych "grzechach").


    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę na dniach będę mieć, więc udziału w konkursie nie biorę, ale życzę powodzenia pozostałym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako : Caroline Livre
    E-mail: kaka23.06@amorki.pl
    Bannerek dodam na przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    Dlaczego ta książka powinna trafić akurat do mnie ?

    Kocham książki, opisujące zderzenia kultur.

    Warszawa, Polska
    i ... Indie

    Lubię książki, w których główni bohaterowie odkrywają coś nowego. To, że istnieje coś więcej.

    Nie praca,
    nie samochód,
    nie kasa.

    Miłość ? Poszukiwanie siebie ? Odnalezienie nowej drogi w życiu ?

    Nie ukrywam, że cchciałabym też poznać Indie. Kraj kontrastów.

    Bogaci patrzą z wieżowców na biedotę.
    Analfabeci spotykają na ulicy noblistów.

    Nigdzie indziej różnice nie są tak widoczne. Pragnę to zobaczyć na własne oczy.
    Tyle.


    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako: Joanna Stoczko
    e- mail: joanna.stoczko@op.pl

    Książka Mateusza Czarneckiego powinna do mnie powędrować, bo:

    Po 1: „Nie umierasz przecież za pięć minut, ciągle jest jeszcze o co walczyć”. No właśnie, jest o co walczyć, np. o tą niesamowicie zapowiadającą się książkę.
    Po 2: Moja psychika jest podłamana przez czytanie lektur z romantyzmu, gdyż wszyscy wtargają na swoje życie. Naprawdę można się tym załamać… A najlepszym sposobem na podbudowanie jej (czyt. psychiki) są lekkie, prawdziwe książki, które będą idealną odskocznią od romantycznych samobójców.
    Po 3: Gdy zobaczyłam, ze jest do wygrania książka „Otwórz oczy, zaraz świt”, to moje serce dostało palpitacji. Mój kardiolog był bardzo przejęty, więc przypisał mi pozycje literackie bez żadnego fałszu i obłudy, które przysporzą mi wiele radości. Chyba nie chcecie mieć mnie na sumieniu, co? :)
    Po 4: Gdy rodzice mówią do mnie: „otwórz oczy, zaraz świt”, to mnie to nie przekonuje, gdyż gdyby życie było bajką o Smerfach, to z pewnością byłabym Śpiochem. Więc być może, gdy przeczytam książkę Pana Mateusza, to nie będę mieć takich problemów z wstawaniem z rana do szkoły? :)
    Po 5: No dobra, nie ma piątego, ale mogę przysiąc, że mam dla tej książeczki godne miejsce na swojej półce. Gwarantuję, że szybko zaprzyjaźni się z innymi „rannymi ptaszkami” ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wzięła udział, bo książka wydaje się ciekawa, ale u mnie odpadają konkursy, w których trzeba zamieścić baner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko proszę o zamieszczenie banerka, ale jeżeli ktoś nie chce tego robić to nikogo nie dyskwalifikuję. Także zapraszam do wzięcia udziału:)

      Usuń
  13. Obserwuję jako: Absurdalna.
    mail: inia.ewelina@gmail.com

    a odpowiedź na pytanie będzie bardzo "minimalistyczna"...
    Dlaczego?
    Dlatego, że gdy tylko na nią spojrzałam, zachwyciłam się jej okładką.

    Pozdrawiam ciepło.
    (baner w zakładce konkursy)

    OdpowiedzUsuń
  14. ...i oczywiście Ciebie również zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu książkowym na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Oliwia P
    E-mail: oliwiapotocka@wp.pl

    Ta książka ma powędrować właśnie do mnie ponieważ uwielbiam podróżować. I chociaż jak na razie nie było mi dane wyjechać gdzieś poza granice Europy, to duchowo przymierzam najróżniejsze zakątki świata. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że i w przypadku tej książki czeka mnie fascynująca przygoda z nowymi literackim przyjaciółmi. Podróże kształcą. Warto więc podróżować, chociażby w otchłań własnej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Czarne Espresso
    Adres e-mail: czarneespresso@gmail.com
    Baner po prawej stronie mojego bloga: http://czarneespresso.blogspot.com/

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Nadchodzi jesień. Czyż może być coś przyjemniejszego w długie, ciemne wieczory niż owinąć się kocem, zasiąść w fotelu (najlepiej przy kominku) z gorącą herbatką z imbirem i ciekawą książką w dłoniach? Gdy na dodatek powieść przeniesie nas do egzotycznych, kontrastowych, barwnych (ach, można by długo wymieniać…) Indii? Oraz rozgrzeje serduszko niebanalną opowieścią o miłości? To wszystko sprawia, że pragnęłabym wygrać tę książkę. Nie mogę nie wspomnieć o tytule, który mnie zauroczył oraz pięknej okładce (choć wiadomo, że nie okładka jest najważniejsza, jednak, gdy jest estetyczna i urokliwa chętniej sięga się po książkę :)).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Katarzyna Przybyłek
    Adres e-mail: kkprzybylek1@gmail.com


    Moim marzeniem jest śladem bohatera utworu spontanicznie kupić bilet do samolotu; by lecieć w miejsce zupełnie dla mnie nowe, by poznać nową kulturę, zafascynować się nią i ją pokochać. Przesiąknąć nią do samych trzewi.
    Nie jestem miłośniczką podróży, nie jestem typem ryzykantki. Jednak żyjąc w świecie ciągłego pośpiechu, świecie tak głośnym, że nie słychać własnych myśli niemożliwe jest nie rozmarzyć się, by wyjechać gdzieś, gdzie znajdziemy samych siebie.
    Chciałabym nauczyć się kochać, a uważam, że tego może mnie nauczyć lektura. Kochać miejsca, ludzi, inną kulturę, całą, nie wybiórczo.
    Książka będzie dla mnie deską ratunkową w chwilach, kiedy nie będę potrafiła odpowiedzieć sobie na pytanie kim właściwie jestem.
    Mam nadzieję, że jeśli utwór będzie w moich rękach poddam się jego magii, a kiedy zasnę otulona jej klimatem obudzą mnie słowa:

    "Otwórz oczy, zaraz świt".

    OdpowiedzUsuń
  18. justyna238@spoko.pl
    Obserwuję: Literatka M.

    Bo chcę się zatopić w magicznym świecie i poznać od deski do deski treść tej jakże pociągającej książki. Okładka jest zwykła, ale tajemnicza - czyli drugi powód. Chcę się wybrać niesamowitą, pasjonującą podróż do świata, w którym - mam nadzieję - dużo się wydarzy. Nie mogę się już doczekać chwili, której wezmę w moje łapki powieść Pana Mateusza i pomyślę: "Moje marzenie się spełniło!". Jeśli chcesz przyczynić się do szczęścia drugiej osoby - daj mi tę książkę.

    Pozdrawiam, Literatka M.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka