01.09.2014

Podsumowanie sierpnia

Sierpień był dla mnie bardzo udanym miesiącem, korzystałam z wakacji, przeczytałam mnóstwo książek. A wrzesień? Jako osoba ucząca się optymizmu powinnam napisać, że wszystko będzie dobrze. I przy tym zostanę, żeby się nie dołować.

źródło: klik
Wrzesień będzie dla mnie miesiącem prób i przede wszystkim zmian. Plan lekcji nie jest dla mnie łaskawy; czeka mnie codzienne wstawanie o 5 rano (albo i szybciej), bo o 6 mam autobus, a na 7 zaczynam lekcje. Jestem rannym ptaszkiem, ale tak szybko raczej nie wstawałam. Będzie ciężko, ale myślę, że szybko się przyzwyczaję i będzie dobrze. Także w tym miesiącu na blogu pewnie będzie cicho, ale dajcie mi czas i życzcie powodzenia.

Dość zbędnego pisania. Pora na konkrety. Skończył się sierpień, więc pora na podsumowanie miesiąca. Przeczytałam 19 książek, co jest dla mnie zaskoczeniem, oczywiście miłym.

Przeczytane:

1. Katarzyna Bonda - "Dziewiąta runa" RECENZJA
2. Melissa De La Cruz - "Błękitnokrwiści" RECENZJA
3. Agatha Christie - "I nie było już nikogo" RECENZJA
4. Alex Kava - "Ostateczny cel" RECENZJA
5. Khaled Hosseini - "Tysiąc wspaniałych słońc" RECENZJA
6. Olga Rudnicka  - "Martwe jezioro" RECENZJA
7. Olga Rudnicka - "Czy ten rudy kot to pies?" RECENZJA
8. Olga Rudnicka - "Cichy wielbiciel" RECENZJA
9. Agatha Christie - "Morderstwo w Orient Expressie"
10. Janet Evanovich - "Po czwarte dla grzechu" 
11. John Green - "19 razy Katherine" RECENZJA
12. Ewa Nowak - "Dwie Marysie"
13. Sara Shepard - "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" RECENZJA
14. Sara Shepard - "Pretty Little Liars. Bez skazy" RECENZJA
15. Sara Shepard - "Pretty Little Liars. Doskonałe" RECENZJA
16. Sara Shepard - "Pretty Little Liars. "Niewiarygodne" RECENZJA
17.  Sara Shepard - "Pretty Little Liars. "Zepsute"
18. Mateusz Czarnecki - "Otwórz oczy, zaraz świt"  RECENZJA
19. Sara Shepard - "Pretty Little Liars.Zabójcze"

Opisałam też wydanie specjalne magazynu językowego English Matters. KLIK

Co u Was? Jesteście zadowoleni z sierpnia?

22 komentarze :

  1. Wow 19 książek? Jeszcze nie widziałam u nikogo takiego wyniku. A co się tyczy Twojej szkoły to jeszcze nigdy nie słyszałam żeby lekcje zaczynały się od 7, ale przynajmniej jest się wcześniej w domu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywało lepiej, ale to stare czasy były:)
      Ja chodzę do technikum i właśnie u nas tak się lekcje zaczynają:) W sumie to wolę iść na tę godzinę i być szybciej w domu niż siedzieć do 16.

      Usuń
  2. Niezły wynik, przy takim mój się chowa. Ale mam mniej czasu na czytanie ksiażek, ciągle jakieś spotkania, nauka do poprawki (zdanej) i szukanie mieszkania... Chciałabym wrócić do czasów, w których udawało mi się przeczytać o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik. Niedawno jeszcze też potrafiłam przeczytać tyle książek, jednak w sierpniu pracowałam, a w tym roku szykuje się matura. Ta nowa!!!:( Pewnie nie będę miała czasu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję matury:(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Rewelacyjne statystyki czytelnicze. Jestem pod wrażeniem i oby tak dalej. Współczuje, że musisz tak wcześnie wstawać. Brrr na samą myśl aż mnie ciarki przechodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszy będzie pierwszy miesiąc, potem nawet budzik nie będzie potrzebny:)

      Usuń
  5. wow, bardzo dużo przeczytałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie osiągnęłam aż tak dobrego wyniku, ale z mojego i tak jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To niemożliwe żebyś tyle przeczytała! Przy Tobie czuję sie jak leń! Jeden z najlepszych wyników w blogosferze jaki do tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu w wakacje pochłonęłam 36 książek oO. Nie wiem, jak ja tyle mogłam czytaż i kiedy miałam na to czas.

      I nie czuj się jak leń:)

      Usuń
  8. Ile książek! :) szacun!
    I współczuję tego porannego wstawania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No niezły wynik i przyznam że zazroszcze Ci bycia rannym ptaszkiem. Ja mam straaaszne problemy ze wstawaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Fantastyczny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyniku! Jak Ty to zrobiłaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po prostu czytałam:-) I miałam dużo czasu wolnego.

      Usuń
  12. Wynik powalający, moje sześć przeczytanych książek przy tym się chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW, Twój wynik sierpniowy jest imponujący! :) Gratuluję i życzę dużo czasu na czytanie kolejnych książek :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka