31.10.2014

Podsumowanie października

Dzisiaj ostatni dzień października, więc pora na moje czytelnicze podsumowanie. Ale ten czas szybko płynie; za niedługo święta. Ale dzisiaj nie o tym, więc przechodzę do konkretów.


Co przeczytałam w październiku?

1. Krzysztof Koehler - "Wnuczka Raguela" KLIK
2. Sebley Priscille - "Obietnica gwiezdnego pyłu" KLIK
3. Janet Evanovich - "Przybić piątkę"
4. Cora Carmack - "Coś do stracenia"
5. Regina Brett - "Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu"  KLIK
6. Michael Katz Krefeld - "Wykolejnoy" KLIK
7. Anders Roslund, Börge Hellström - "Bestia" KLIK
8. Michelle Hodkin - "Mara Dyer. Tajemnica" KLIK

Filmy:
"Gwiazd naszych wina"  reż. Josh Boone KLIK
Byłam także w kinie na "Bogach", recenzja jeszcze nie napisana.

Językowo:
W ramach serii "językowo" opublikowałam następujące posty:

Memrise.com - miła nauka języków obcych i nie tylko KLIK
Brak celów = brak efektów KLIK

W październiku całkiem dobrze mi poszło jeżeli chodzi o czytanie. Myślałam, że będę miała znacznie mniej czasu na lekturę, a tu miła niespodzianka. 8 książek to całkiem dobry wynik. W ogóle strasznie przygnębia mnie obecna pogoda. Gdy wstaję rano to jeszcze jest ciemno, a jak wracam do domu to jest podobnie. Nigdy nie lubiłam okresu jesienno-zimowego.

Jak Wasze czytelnicze wyniki w październiku? 

31 komentarzy :

  1. Ja swoje plany drukowanie dodam jutro, i wybrałam do niego taki sam obrazek.
    No i gratuluję wyników, 8 książek to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie odkryłam memrise i sama zaczęłam troche poduczać się angielskiego, bo po liceum strasznie się opuściłam w znajomości tego języka ;) 8 książek? Sporo, mam na koncie o połowę mniej...
    Zmieniłam nazwę bloga. "Dziecię mroku" już nie aktualne, nowa to "POCZYTAlna umysłowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się, że Memrise Ci się podoba:)

      Usuń
  3. Przeczytałam sześć książek w październiku,ale już wiem ,że w listopadzie wynik będzie znacznie większy , ponieważ przyszło do mnie kilka świetnie zapowiadających się książek .. ;)
    Nie mogę się doczekać Twojej opinii na temat serialu "Bogowie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz zdradzę, że będzie pozytywna:)

      Usuń
    2. To tym bardziej się cieszę .Muszę obejrzeć ten film ;)

      Usuń
    3. Warto, warto. Kot zagrał fantastycznie!

      Usuń
  4. Ja też czekam na recenzje Bogów. Dobre wyniki :) u mnie slabiej

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym miesiącu był istny maraton czytelniczy, ale zamierzam w listopadzie wziąć mały ''urlop'', by mój przegrzany umysł mógł odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety na taki maraton nie miałam czasu, a szkoda:(

      Usuń
  6. "Wykolejonego" i Evanovich chętne bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, bo to bardzo dobre książki:)

      Usuń
  7. Gratuluje wyników :) Stephanie Plum- <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:_ Stephanie również uwielbiam, a babcia Mazórowa rządzi.

      Usuń
  8. Jeszcze nie liczyłam ilości przeczytanych przeze mnie książek :) Gratuluje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników :). U mnie zdecydowanie gorzej - może nie z czytaniem, ale z recenzowaniem to na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:-) ja też mam kłopoty z recenzowaniem niestety. Mam jeszcze kilka zaległości

      Usuń
  10. Gratuluję wyników! U mnie nieco słabiej, ale "Bogów" też widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A jak wrażenia po filmie?

      Usuń
  11. Z Twojej listy przeczytałam jedynie "Coś...", średnio mi się spodobało. A wyniki masz bardzo ładne, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mnie "Coś do stracenia" również średnio się podobało

      Usuń
  12. Dobre wyniki :) I ja nie lubię tego okresu. Niektórzy na jesień lubią się owinąć kocem, zrobić sobie herbatkę i czytać. Mnie to wszystko usypia... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo. O tej porze roku wszystko, co robię na leżąco kończy się zasypianiem:D

      Usuń
  13. Gratuluję wspaniałego wyniku! Mnie październik niesamowicie przybił, czuję się wypompowana całkowicie z energii, nawet książki nie potrafią mnie pocieszyć (zresztą mam an nie coraz mniej czasu :P). Brzydko, szaro, ciemno, brrrr... Zazdroszczę obejrzenia tych dwóch filmów, obydwa znajdują się na mojej liście "muszę obejrzeć". Cóż, może kiedyś ^^
    Niedawno zmieniłam adres bloga, zapraszam:))
    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie wykończona po tym miesiącu, pogoda mnie dobija, a jeszcze doszło mi sporo obowiązków. A filmy koniecznie zobacz, bo warto:)

      Usuń
  14. Jestem chyba jedną z nielicznych, która nienawidzi lata, a kocha okres jesienno-zimowy, dlatego zupełnie nie rozumiem tego przygaszenia wszędzie wokoło ;) A co do Twoich wyników to gratulacje, podobnie jak Ty w październiku udało mi się przeczytam osiem pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z gatunku tych ciepłolubnych, więc zimy i zimnej jesieni nie toleruję, haha.

      Usuń
  15. Twój post o Memrise był chyba strzałem w dziesiątkę. Odkąd się zaznajomiłam z aplikacją, cały czas jej używam. Mam nadzieję, że nie zapeszę i nie rzucę teraz uczenia się tam słówek dla jakichś innych ciekawszych zajęć (bo o to u mnie nie trudno).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę:) I życzę powodzenia w nauce!

      Usuń
  16. Mi ta 'Wnuczka...' nie idzie coś :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka