30.11.2014

Podsumowanie listopada


Jutro pierwszy dzień grudnia, a już za niedługo święta. Święta to jedyna rzecz, którą lubię w zimie. Poza tym nienawidzę tej pory roku, bo stan zdrowia nie pozwala mi wtedy na normalne funkcjonowanie. Także ja już nie potrafię się doczekać wiosny i lata.

Listopad minął mi bardzo szybko i pracowicie, bo już za kilka dni kończy mi się pierwszy semestr w szkole. Z tego też powodu miałam sporo testów i kartkówek, więc i na książki brakowało czasu. Jestem jednak zadowolona z wyniku, bo jest lepszy niż w ubiegłym miesiącu  (jednak czytanie w autobusie swoje robi) .

Co przeczytałam w listopadzie?
1. Jon Lier Horst - "Jaskiniowiec"
2. Stefan Darda - "Czarny wygon. Słoneczna dolina"
3. Patrycja Flejszer - "Maska pozornego szczęścia"
4. C.J Daugherty - "Dziedzictwo"
5. C.J Daugherty - "Zagrożeni"
6. Laura Summers - "Lato opowieści"
7. Marek Wałkuski  - "Wałkowanie Ameryki"
8. Wojciech Cejrowski - "Gringo wśród dzikich plemion"
9.Wojciech Cejrowski - "Rio Anakonda"

Razem 3016 stron, co daje średnio 100 stron dziennie.

Przeczytałam także dwa magazyny English Matters, o których pisałam TUTAJ.


W listopadzie po raz pierwszy zdarzyła mi się bardzo niemiła sytuacja w związku ze skrytykowaniem pewnej książki polskiej autorki. No cóż, kiedyś to musiało nastąpić, mam jednak nadzieję, że sprawa jest już skończona. Niesmak mi jednak pozostał.

Jeszcze wspomnę o mojej nauce języka. Z portalu Memrise.com nadal korzystam i uczę się tam codziennie. Postanowiłam sobie, że do końca grudnia na moim koncie pojawi się liczba 3000 poznanym słówek. Czyli muszę codziennie nauczyć się około 10 nowych, żeby taki wynik osiągnąć. Dam radę, a co!


I jeszcze wspomnę o Dniu darmowej dostawy, który odbędzie się 2 grudnia, czyli w najbliższy wtorek. Udział bierze dużo sklepów, w tym także różne księgarnie. Płaci się wtedy tylko za towar, a dostawa jest całkowicie za darmo. Warto skorzystać:)  (tutaj stronka: http://www.dziendarmowejdostawy.pl/)

Jak Wam minął listopad? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników?

12 komentarzy :

  1. Piękne wyniki :) I ja jestem zadowolona ze swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Gratulacje :)
    Ja ze swojego wyniku tez jestem zadowolona. I dzięki za info o dniu darmowej dostawy, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej listy chętnie przeczytałabym książki Dardy i Wałkuskiego. A zimy też nie lubię. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Także nie przepadam za zimą . Ze swojego wyniku jestem strasznie zadowolona , przeczytałam 10 książek , co jest dla mnie bardzo dobrym wynikiem ;) Gratuluję Ci tego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wynik. U mnie 5 książek, a podsumowanie już jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 książek to świetny wynik- gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratnie dusze jesteśmy. Nie lubię zimy, ale bez świąt moje życie nie miało by sensu :) 100 stron dziennie, to duża ilość. Nie wiem, czy uda mi się osiągnąć kiedykolwiek taką ilość. Świetny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę dobry wynik. Wielkie gratulacje. A krytyką się nie przejmuj, zawsze musi być ten pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wynik, gratuluję i oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka