07.01.2015

Językowo: Szukasz sposobu na naukę? Zainspiruj się

Wiele jest metod nauki języków obcych. Jednak jedno jest pewne: każdy z nas jest inny i nie u każdego te same metody przyniosą sukces. Co więc należy robić?  Szukać i próbować, sprawdzać, które sposoby nauki są dla nas. Ja bardzo lubię patrzeć na to, co polecają inni, bo przy okazji mogę odkryć jakieś nowe ciekawe materiały i zainspirować się. A może akurat i u mnie się sprawdzą.


Dzisiaj rano zaczęłam czytanie nowo powstałego, darmowego e-booka, który stworzony został przez 45 pasjonatów języków obcych. Mnie pomysł ogromnie się podoba, samo wykonanie również, bo jest przejrzyście i czytelnie.

Ten ebook to naprawdę świetny poradnik dla wszystkich, którzy uczą się języków obcych. Dla mnie jest to przede wszystkim kopalnia nowych linków i pomocy naukowych, o których wcześniej nie słyszałam. Autorzy zdradzają swoje ulubione metody nauki, polecają różne programy, aplikacje, ale też przestrzegają i niektóre sposoby odradzają. 

W książce spotkamy pasjonatów różnych języków: angielskiego, francuskiego, niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego, szwedzkiego, holenderskiego, czy tez japońskiego. Jest w czym wybierać i nawet jeżeli uczymy się tylko jednego języka z listy to można przeczytać od deski do deski, bo według mnie rady są uniwersalne. 

Mnie się bardzo podoba, dzisiaj już całkiem sporo przeczytałam i się inspirowałam. I do tego też wszystkich uczących się języków zapraszam. Warto skorzystać:) 

Ebook znajdziecie tutaj: KLIK 

Więcej postów dotyczących nauki języków znajdziecie w kąciku językowym - KLIK

14 komentarzy :

  1. Zawsze chciałam nauczyć się perfekcyjnie angielskiego, ale zawsze brakowało mi chęci i motywacji do tego. Nigdy nie potrafiłam przysiąść i podszlifować język. Taki już ze mnie leń :) Ebook z pewnością bardzo pomocny i może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bez pracy i dużego wysiłku nic się samo nie zrobi:)

      Usuń
  2. Hmmm... Poczytam, może się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczytam.
    Dzięki Twoim wzmiankom o Memrise.com zaczęłam sobie przypominać angielski i uczyć się francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się:) I życzę mnóstwa motywacji i chęci do nauki, bo to jest najważniejsze.

      Usuń
  4. Biorąc przykład z Ciebie postanowiłem wyszlifować swój angielski tak,żeby bez problemu się w nim dogadać i żeby nareszcie udało mi się nim płynnie mówić. Chętnie poznam te sposoby na dobra naukę, można ja zastosować może i do innych przedmiotów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Przykładowo, polecane fiszki można z powodzeniem stosować do nauki np. dat albo stolic. :) Albo metoda skojarzeń, układania sobie historyjek z jakimś trudniejszym słówkiem, który trzeba zapamiętać np. na język polski. Możliwości jest mnóstwo:)

      Usuń
  5. Ja niestety jestem za leniwa na naukę języków:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nauka języków wymaga dużo czasu i systematyczności, a tego przeskoczyć się nie da. Ale można też uczyć się nieświadomie, że tak to określę, np. oglądać interesujące nas filmiki na Youtube w obcym języku, a to już jest forma nauki, zwłaszcza jeżeli zna się podstawy.

      Usuń

      Usuń
  6. Ja do tej pory bardzo dobrze opanowałam angielski i próbuję się przełamać i polubić też niemiecki. Uczę się go w szkole i mam już solidne podstawy, ale jak nie zapałam do niego sympatią to nic z tego nie będzie. Więc pobieram e-booka i dzięki za polecenie go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sympatia musi być, bo inaczej ciężko o motywację do nauki. Daj mu jeszcze szansę, może akurat z czasem do polubisz;)

      Usuń
  7. Z nieba mi spadłaś :) Włąsnie czegoś takiego poszukiwałam...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka