12.01.2015

Językowo: Tani antykwariat z książkami obcojęzycznymi

Tak, tak. Ja doskonale wiem, że ostatnio na blogu pojawia się bardzo dużo wpisów z serii językowo i w styczniu przeważają one nad recenzjami książek. Mam nadzieję, że wszystkie niezainteresowane osoby mi wybaczą, bo wkrótce pojawią się już normalne, książkowe posty.

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić bardzo fajnym antykwariatem, który sprzedaje książki głównie w języku angielskim (ale nie tylko) w naprawdę niskich cenach. Gdy to zobaczyłam, to byłam w szoku, bo często polskie, używane książki są dużo droższe. Antykwariat, o którym mowa, oferuje wiele tytułów po złotówce! Są też takie po 3, czy też 5 zł, zdarzają się droższe, ale to i tak wyśmienite ceny. Według mnie - żal nie skorzystać, zwłaszcza jeżeli uczymy się języka obcego.

Może najpierw pokażę Wam, na jakie tytuły się zdecydowałam:


1. Sophie McKenzie - "Girl, Missing" za 3 zł
2. Constance Briscole - "Ugly" za 1 zł
3.  Kevin Lewis - "The Kid" za 3 zł

Razem z wysyłką zapłaciłam jakoś 15 zł. Starałam się wybrać takie książki, które chciałam przeczytać w języku polskim, ale jeszcze nie miałam okazji, zdecydowałam się też na jedną młodzieżówkę, licząc na w miarę łatwy język.

Ogólnie jestem trochę przerażona, bo czytanie krótkich artykułów, a czytanie całych książek to znacząca różnica, ale nie zaszkodzi spróbować.

A na koniec podaję linka do tego antykwariatu ( sklep znajduje się na Allegro) KLIK


Zobacz też: książki, które przeczytałam w oryginale:
"Girl, Missing" Sophie McKenzie 
"Ugly" Constance Briscoe 
J.K.Rowling - "Harry Potter and the Philosopher's Stone" 
"Cold Little Hand"

Więcej postów dotyczących nauki języków znajdziecie w kąciku językowym - KLIK

18 komentarzy :

  1. Krótkie artykuły w języku angielskim mogę czytać, ale czy całe książki - to nie wiem. Dla ludzi, którzy lubią czytać w obcym języku, to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaszalałam z tymi 3 książkami, ale nie mogłam przejść obojętnie obok takich cen. Najwyżej książki poczekają na lepszy moment, a raczej na lepszą znajomość mojego angielskiego.

      Usuń
  2. Mam chęć zmierzyć się z książkami po angielsku, ale jak do tej pory brakowało mi motywacji, bo te książki są zazwyczaj takie drogie. A tu taka niespodzianka:)) Muszę tam zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawsze odstraszały wysokie ceny, a i dostęp miałam słaby do takich książek. W grę wchodziły e-booki, ale to nie to samo:)

      Usuń
  3. Ciekawe książki. Ja u mnie w mieście takich zdobyczy niestety nie uraczę, mamy tylko księgarnię matras :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście również nie ma takich antykwariatów, ale od czego są sklepy internetowe?

      Usuń
  4. Mam ochotę przeczytać książkę po angielsku i jeśli znajdę coś ciekawego w tym antykwariacie, to pewnie kupię :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest bardzo duży, zwłaszcza książek anglojęzycznych i ciągle pojawiają się nowe tytuły. Mnie kusi kolejne zamówienie, a jeszcze nawet tych tytułów nie zaczęłam czytać, haha

      Usuń
  5. Wow! Rzadko trafia się książki anglojęzyczne w takich cenach!
    Ja ostatnio ściągnęłam na telefon aplikację Amazon Kindle i na potęgę ściągam darmowe ebooki :D Teraz mam zapas na długi, dłuuugi czas, więc raczej nic nie kupię w tym antykwariacie... Ale popatrzeć zawsze można :P

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie by było ciężko się zmotywować do czytania anglojęzycznych ebooków. Tutaj wolę jednak tradycyjną książkę:) Jak już tak stoją na półce to łatwiej będzie mi się za nie zabrać.

      Usuń
  6. ech mój angielski nie jest na tyle rozwinięty bym mogła czytać w tym języku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z książką w języku angielskim raczej sobie nie poradzę, ale ceny rzeczywiście bardzo kuszące i dla kogoś komu czytanie anglojęzycznych pozycji nie sprawia problemu taki Antykwariat z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu też sprzedają książki po angielsku: http://www.tradovium.pl/antykwariat/jezyki_obce/angielski/ksiazki_w_jezyku_angielskim/?pag=1&wherefrm=mn_lft&psk=mtr#przkrj

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet jeślibym wykuł wszystkie słówka na pamięć (po angielsku oczywiście), to nie byłbym w stanie nic powiedzieć w tym języku. Szukam więc rozwiązania. Patrzałem na różne strony internetowe nawet http://www.sklep-komiksowy.pl/ gdzie często kupowałem komiks amerykański, jednak dopiero Wasza strona skierowała mnie na właściwe tory. Książki anglojęzyczne czytam od tygodnia. Mam nadzieję, że pomogą mi w zrozumieniu tego jeżyka. Blokada, którą mam w sobie uniemożliwia mi bezpośrednie porozumiewanie się, co jest moim kompleksem. Jak myślicie, czy czytanie takich książek, to jest dobra metoda?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka