01.01.2015

Podsumowanie 2014 roku

Witam w pierwszym noworocznym poście. Sylwester minął mi cudownie, towarzystwo było świetne, więc nawet fakt, że znowu jestem starsza, nie był przygnębiający. I strasznie nieprzytomna jestem, ale spałam tylko dwie godziny. Jednak do rzeczy. Pora na podsumowanie.


Pora przestać się oszukiwać; wyniku z zeszłego roku nie powtórzę już chyba nigdy. Wtedy przeczytałam rekordową dla mnie ilość książek - 276!

W tym roku jest to liczba o ponad połowę mniejsza, ale moje życie zmieniło się o 180 stopni i mam znacznie mniej czasu. Także mój obecny wynik uważam za świetny i chciałabym go w 2015 powtórzyć.

Jak to wygląda w liczbach?

Ilość przeczytanych książek w 2014: 126

Nie dla wszystkich znalazło się miejsce na blogu, ale czasami ciężko mi się zmobilizować do pisania, ale bywa też tak, że najzwyczajniej w świecie sama nie wiem, co o danej książce napisać.

Ilość przeczytanych stron: 37178

Trochę o zmianach na blogu:

Zawsze w nowy rok mam ochotę na jakieś zmiany. Zmianę w swoim wyglądzie już poczyniłam, ale kusi mnie też zrobienie nowego szablonu na bloga. Mam to w planach już od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie znalazłam niczego fajnego, co by mi pasowało. A jak już znajduję, to szablon kompletnie nie pasuje po wgraniu, zdjęcia są porozciągane, coś szwankuje, nie ma możliwości odpowiedzi na komentarze itd.. Jak będę miała czas i ochotę to postaram się sama pogrzebać w kodzie html. Kiedyś już to robiłam, wyszło ok, ale niestety sporo już zapomniałam. Marzy mi się wygląd minimalistyczny i elegancki zarazem. Na razie jednak zostaje ten szablon.

Trochę wspominania:

  • W 2014 roku na blogu wystartował Kącik Językowy i zaczęły się pojawiać posty oznaczone słowem "językowo". Piszę m.in. o magazynach językowych i innych stronach, książkach, materiałach pomocnych do nauki. Mam nadzieję, że w tym roku będzie więcej postów o nauce języków obcych ( i już nie tylko angielskiego), mam zamiar testować nowe metody nauki i rozwijać się w tym kierunku.
  • Od lipca ubiegłego roku, zaczęłam robić comiesięczne podsumowania i  zamierzam to w dalszym ciągu kontynuować. Sama też bardzo lubię takie podsumowania na innych blogach czytać.
  • Zdecydowałam się na założenie strony bloga na Facebooku. Tam informuję głównie o nowych postach, które pojawiły się na blogu. Stronę znajdziecie TUTAJ
  • Całkiem niedawno, bo w grudniu, wciągnęłam się w oglądanie filmów, dlatego też zaczęły się ukazywać posty na temat obejrzanych przeze mnie produkcji, więc teraz blog nie będzie już tylko książkowy. Ale jedno jest pewne: filmy go nie zdominują. 

Wiem, że blogerzy robią różne zestawienia, wybierają najlepsze książki itd. W 2014 roku przeczytałam wiele świetnych książek, ale trafiły się też pozycje średnie i takie, których nie byłam w stanie skończyć. Ciężko wybrać tylko kilka pozycji spośród tylu tytułów.

Jutro zapraszam Was na bloga, bo będę rozliczała się ze swoich zeszłorocznych postanowień i stworzę nową listę. Później napiszę też o "Marsjaninie" i mam już zaplanowany post z serii "językowo". Jeszcze na koniec się chwalę, bo wczoraj stuknęło mi 200 obserwatorów. Dziękuję, ze jesteście!


25 komentarzy :

  1. 126 książek w ciągu roku to świetny wynik, także gratulacje :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wynik! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę jeszcze lepszych wyników w 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem Twoich wyników - gratuluję! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  6. Przeczytałaś o cztery książki więcej ode mnie ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyników:) ja u siebie nie robię podsumowań, bo stwierdziłam, że mój blog jest za młody, bo nie ma jeszcze roku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo książek przeczytałaś :) A w rok wcześniej to masakra, jak można aż tyle przeczytać, kiedy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, sama nie wiem, jak ja to zrobiłam, ale zdecydowanie miałam dwa razy więcej czasu niż teraz.

      Usuń
  9. Mimo wszystko gratuluję wyników. Bardzo polubiłam posty z Twojej serii językowej i liczę na kolejne ;)
    Ja niestety kompletnie nie znam się na html, więc mój szablon póki co pozostawia trochę do życzenia, ale przynajmniej w końcu mam nagłówek ;)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w 2015 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego! ja mam zamiar wgrać gotowy szablon, a później w kodzie HTML wprowadzić drobne, kosmetyczne zmiany

      Usuń
  10. Gratuluję przeczytania tylu książek! Ja mam postanowienie dobić do 100 w tym roku :) A szablon masz piękny... Ja sama bym chciała zmienić ale nie umiem, jestem lewa z każdej dziedziny grafiki więc muszę znaleźć kogoś, kto by ogarnął mojego bloga w tej kwestii ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poszukać gotowych szablonów i tylko wgrać na swojego bloga :-)

      Usuń
  11. Życzę Ci, żeby 2015 rok był wspaniały pod względem czytelniczym i osobistym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ty chcesz, wyniki masz godne podziwu i naśladowania :) Życzę Ci by ten nowy rok był dla Ciebie pomyślny i obfitował w masę cudownych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile przeczytałaś w 2013?!! Dwieście... dwieście ile?! Ojoj,chyba musiało Ci się nieźle nudzić, hahah ^^ 126 to i tak rewelacyjny wynik. U mnie jest to liczba niższa, dużo niższa, bo niecałe 70 książek. Ale i tak jestem zadowolona - to był troszeczkę ciążki rok,a 2015 zapowiada się jeszcze gorzej... Szkoła daje w kość.
    Mnie osobiście teraźniejszy szablon bardzo się podoba, ale rozumiem, że potrzebujesz zmian ^^ Jestem ciekawa, co wykombinujesz :))

    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, jak ja to zrobiła, haha:)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka