30.01.2015

Regina Brett - Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym

Tytuł: "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym"
Autor: Regina Brett
Ilość stron: 300
Wydawnictwo: Insignis














"Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym" to zbiór 50 felietonów, które mają nam pomóc w uczynieniu naszego życia lepszym oraz sprawić, by niemożliwe stało się możliwe.

Książkę czyta się bardzo szybko, ja nawet nie zauważyłam, że jestem na samym końcu, ale jest ona zdecydowanie mniej motywująca i podnosząca na duchu niż debiut autorki. Tutaj praktycznie na każdej stronie czyha na nas nowotwór, a szczęście i pomyślność jest działaniem Boga. Niektóre porady są bardzo fajne, tylko trzeba wziąć pod uwagę, że jest to książka amerykanki, a tam realia są całkiem inne, więc czytałam o tym z przymrużeniem oka. Niestety dla mnie ten poradnik to taka kopia "Bóg nigdy nie mruga". Czytając, miałam wrażenie, że to już było, w pewnym momencie zastanawiałam się nawet, czy tej książki już nie czytałam. Aż musiałam zerknąć na swojego bloga. Nie ukrywam, że jestem zawiedziona, bo oczekiwałam czegoś pięknego i mądrego, a dostałam - sama nie do końca wiem co. Jest jakoś tak chaotycznie, miejscami autorka sama sobie przeczy. Czyżby pani Regina gubiła się w swoich mądrościach?

Dużo tu o Bogu, podobnie jak w poprzedniej książce autorki. Jednak tutaj może to już razić, jest to taka bardziej katolicka książka, jeżeli mogę to tak określić. "Bóg nigdy nie mruga" jest jednak dla szerszej grupy odbiorców. Tutaj natomiast lepiej się przed zakupem zastanowić, czy nie będzie nam taka treść przeszkadzała. Osobom niewierzącym zdecydowanie odradzam.

"Bóg nigdy nie mruga" - tak, "Jesteś cudem" - niekoniecznie. To tak w skrócie dla osób, które zastanawiają się nad sięgnięciem po książki autorki.

Ocena: 4/10

"Bóg nigdy nie mruga" - KLIK

11 komentarzy :

  1. Bardzo mnie zdziwiłaś, myślałam, że cała trylogia trzyma dobry poziom... "Bóg nigdy nie mruga" zaczęłam czytać u przyjaciółki, ale nie skonczyłam i zamierzam kupić wszystkie 3 części, ale trochę mnie zniechęciła Twoja recenzja. To wygląda jakby Autorka ciągnęła na siłę, jak to niektórzy autorzy robią dla pieniędzy. Szkoda;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty będziesz miała całkiem inną opinię na ten temat:)

      Usuń
  2. Nie jestem przekonana, czy to coś dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedyś te książki znajdą się na mojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy sięgnę po tę książkę, jak i "Bóg nigdy nie mruga" nie do końca mnie to przekonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie "Bóg nigdy nie mruga" to zdecydowanie lepsza książka, ale skoro i ta Cię nie przekonuje to raczej odradzam lekturę:)

      Usuń
  5. A miałam nadzieję na ciekawą lekturę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra ma 3 tej autorki muszę sobie wypożyczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie oceniłabym książki aż tak nisko, ale faktycznie jest gorsza od "Bóg nigdy nie mruga".Teraz szukam chwili, żeby zabrać się za trzecią część - ciekawa jestem, czy nieco inna tematyka wprowadzi coś świeżego do porad Reginy Brett.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz już kompletnie nie ciągnie do tej 3 części, ale może kiedyś po nią sięgę

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka