01.04.2015

Podsumowanie marca



W marcu na blogu swoim i Waszych pojawiałam się rzadko, ale książki czytałam. Ciągle trzyma się mnie jakiś kryzys, niemoc; ślęczę nad klawiaturą, a najczęściej używanym przeze mnie przyciskiem jest "backspace". Trochę mnie to wszystko zniechęca, więc sobie odpuszczam i nic na siłę. Poczekam aż wszystko samo wróci. A wróci na pewno, taką mam przynajmniej nadzieję...

Co przeczytałam w marcu?

1. Cassandra Clare - "Miasto szkła"
2. Cassandra Clare - "Miasto upadłych aniołów"
3. Cassandra Clare - "Miasto zagubionych dusz"
4. Cassandra Clare - "Miasto niebiańskiego ognia"
5. Thomas Arnold - "33 dni prawdy"
6. Olga Rudnicka - "Natalii 5"
7. Olga Rudnicka - "Drugi przekręt Natalii"

W Kąciku Językowym pisałam o najnowszym, 51, numerze English Matters. KLIK

Razem 3682 strony. Z wyniku jestem bardzo zadowolona, biorąc pod uwagę, że ciągle brakowało mi czasu. Na dodatek wszystkie książki bardzo mi się podobały, więc ich czytanie było tylko przyjemnością.

Tak, tak, wiem, że miałam napisać o serii "Dary Anioła", nawet się za to zabrałam, ale nie jestem ze swojego tekstu zadowolona, więc nie publikuję. W dużym skrócie napiszę, że bardzo mi się podobała i przyjemnie spędziłam swój czas podczas czytania.

A jak Wam minął marzec?

29 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku! U mnie dosyć słabo :c
    http://love-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie może nie było jakichś rewelacji, ale nie narzekam. Zawsze może być gorzej. :) A Tobie gratuluje wyników i życzę powrotu weny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, ze wena wkrótce się pojawi

      Usuń
  3. Mi marzec minął bardzo dobrze mimo natłoku nauki. Aż jedenaście książek. Obawiam sie, ze w kwietniu nie pójdzie mi tak dobrze ze wzgledu na egzaminy gimnazjalne...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wynik. Gratuluję.
    Mnie marzec minął... za szybko :) Miałam wiele planów, ale remont, który się nieoczekiwanie przedłużył, zmęczył mnie mocno i odebrał na trochę siły.Dobrze, że święta niedługo i się wypocznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie także marzec minął szybko i pracowicie niestety. Mam nadzieję, że w kwietniu będzie lepiej:)

      Usuń
  5. Niezły wynik. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzec minął mi nieźle, chociaż nie udało mi się przeczytać tak dużo. W sumie to nie był ciekawy miesiąc, tylko szkoła, szkoła i przeziębienia...
    Życzę udanego kwietnia i weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie także marzec upłynął na testach i kartkówkach:(

      Usuń
  7. Duży wynik,ja także przeczytałam 8 książek w tym miesiącu,chciałabym więcej,ale niestety czasu brak...;)
    zapraszam do siebie http://www.bookicons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to bardzo dobry wynik:)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku! ;) Moje podsumowanie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zaraz zerkam na Twoje podsumowanie.

      Usuń
  9. Gratuluję dobrego wyniku. Ja ze swojej ilości przeczytanych książek w marcu nie jestem w pełni zadowolona, ale źle nie było, gdyż skończyło się na 9 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przecież 9 książek to świetny wynik!

      Usuń
  10. Widzę, że to miesiąc pani Clare:) Sama mam zamiar po nią sięgnąć w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak! Sięgaj koniecznie, bo "Dary Anioła" to seria warta polecenia.

      Usuń
  11. Clare i jej Miasta strasznie mocno mi się marzą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wynik , ja niestety o jedną książkę mniej przeczytałam . Ale Cię coś wzięło na punkcie pani Clare ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięło, wzięło, strasznie mnie ta seria wciągnęła:)

      Usuń
  13. No to Ci się nazbierało Cassandry! Nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry miesiąc zawitał u Ciebie, niestety mój nie za dobrze.
    http://spojrzenie-rosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i podziwiam bo ja niestety wolno czytam.
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka