02.06.2015

Podsumowanie maja

Maj był dla mnie najgorszym miesiącem jeżeli chodzi o książkowe wyniki. Liczba przeczytanych stron pozostawia wiele do życzenia, ale po części jestem usprawiedliwiona. Maj upłynął mi pod znakiem imprez, sama też miałam urodziny. Ponadto w końcu się obudziłam i zaczęłam "żyć". Zamiast siedzenia w domu stawiałam na aktywność. I jakoś tak na książki czasu brakowało ( no pomijając oczywiście podręczniki szkolne, ale to już inna para kaloszy). A gdy już znalazłam chwilkę to kompletnie nie potrafiłam skupić się na czytaniu. Czemu? Pojęcia nie mam, ale mam nadzieję, że ten stan szybko minie.

Co przeczytałam w maju?
1. Jørn Lier Horst - Psy gończe
2. Mateusz Kudrański - "Co wylądowało w lesie Rendlesham?"
3. Winston Groom - "Forrest Gump"
4. Winston Groom - "Gump i spółka"
5. Herbjørg Wassmo - "Te chwile" 
6. William Golding - "Władca much"

Przeczytałam także 52 numer English Matters - Klik

Razem 1864 strony, czyli słabo, biorąc pod uwagę poprzednie miesiące.

W czerwcu planuję rozpocząć na blogu nową akcję, ale na razie niczego nie zdradzam, bo sama jeszcze nie jestem pewna, czy wszystko się uda. Ale pomysł jest!

A ja Wam minął maj? 


11 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tej nowej akcji. :)
    A z przeczytanych przez Ciebie książek znam trzy - dwie o Gumpie i tę od Goldinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie przeczytać Gumpa! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Minęło trochę czasu odkąd czytałam Gumpa. Muszę do niego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego ale zamiast Gumpa przeczytałam Gimp :) Niby jedna literka a tak zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natknęłam się na bardzo dobre tytuły w maju,ale wynik słabiutki ... Ciekawa jestem nowej akcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój maj była jakiś taki zakręcony, ale pod względem czytelniczym było słabiutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Władcę Much wypadałoby, żebym i ja przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby czerwiec był dla Ciebie jeszcze lepszy. Wynik nie jest taki zły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Phi, to jest słabo? Ja się nawet nie odzywam, bo okryję się czytelniczą hańbą na wieki :P

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka