18.07.2015

Językowo: English Matters nr 53



W najnowszym numerze English Matters coś dla fanów Johnny'ego Deppa, bo to właśnie on widnieje na okładce najnowszego wydania. Ale o czym przeczytamy jeszcze?
  • Zacznę może od tytułowego przystojniaka, bo doczekał się on bardzo obszernego artykułu, który powinien zadowolić wszystkie jego fanki i pozwolić lepiej go poznać. Przed nami znany chyba wszystkim Johnny Depp.
  • Jakby Johnny Depp nie wystarczał to na tapetę wzięto także braci Leto - założycieli zespołu Thirty Seconds to Mars, a dla fanów ich muzyki przygotowano także analizę jednej z piosenek - "Closer to the Edge".

  • Wracając jeszcze do tematu aktorów, English Matters przygotował krótkie informacje na temat obiecujących rosyjskich, francuskich i hiszpańskich aktorów.
  • Jest o filmach, jest i o literaturze. Tym razem przeczytać możemy o zmianach w amerykańskiej literaturze pod wpływem II wojny światowej.
  • Lato to czas podróży, więc i artykułów o tej tematyce zabraknąć nie mogło. Już na samym początku poznamy trzy ciekawe i warte odwiedzenia miejsca, przeczytamy o Cyprze oraz dowiemy się, jakie są różnice pomiędzy północną a południową Anglią. Jak podróże to często także różne niezbyt przyjemne sytuacje, które mogą nas spotkać, a o tym w artykule "Travel nightmares."

  • Są jeszcze dwa artykuły; jeden o pracy jako au pair, drugi typowo do nauki języka, bo o zadawaniu pytań.
Ponadto ze strony wydawnictwa pobrać można darmowy dodatek "Idiom&Similes", który jest ładnie ilustrowany oraz zawiera przykładowe zdania z użyciem idiomów.

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Colorful Media.

Więcej postów dotyczących nauki języków znajdziecie w kąciku językowym - KLIK

7 komentarzy :

  1. Nie przypuszczałam,że takie ciekawe artykuły znajdziemy w tym numerze.Kupię go :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że ten numer mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MNie zahcęca do tego numero Deep, oraz 30STM, na których punkcie miałam kiedyś niezłego chopla.

    Zapraszam CIę do przeczytania kolejnego postu z serii Cotygodniowego przeglądu kulturowego :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/2015/07/krucze-wiesci-czyli-cotygodniowy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakim stopniu zaawansowania trzeba być, żeby płynnie przeczytać ten magazyn?
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natrafiłam na odpowiedź English Matters, więc pozwolę sobie zacytować:

      "English Matters jest magazynem, który najlepiej odpowiada na potrzeby osób na poziomie B2, C1, C2. Poziom trudności zależy między innymi od długości artykułów oraz konkretnego tematu artykułu. Słownictwo obejmuje swym zakresem poziomy B2, C1, C2. Pojawia się wiele idiomów oraz kolokacji."

      Jednak ja jestem na poziomie B1 i z powodzeniem czytam. Są artykuły łatwiejsze i trudniejsze, czasami nie wystarczają mi słowniczki umieszczone w magazynie i sprawdzam jeszcze dodatkowo słówka, ale nauka jest dla mnie bardzo przyjemna i nie zniechęca mnie, że nie zawsze wszystko zrozumiem:)

      Usuń
  5. Ten artykuł o literaturze mnie zaintrygował..

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka