19.07.2015

Trzecie urodziny bloga!



Kochani, dokładnie trzy lata temu, 19 lipca 2012 roku, postanowiłam założyć własnego bloga książkowego i opublikowałam pierwszego, powitalnego posta. Nigdy nie sądziłam, że będę tutaj aż tak długo, ale blogowanie niezwykle mnie wciągnęło. Przez ten czas poznałam mnóstwo świetnych blogów i bardzo dobrze czuję się w książkowej blogosferze.

Nie ukrywam, że w czasie tych trzech lat miałam momenty zwątpienia, czasami mam je nadal, ale z bloga nie rezygnuję i za rok planuję cieszyć się z czwartych urodzin, a potem kolejnych i kolejnych.

W ciągu tych trzech lat na blogu trochę się zmieniało; były różne szablony i nazwy. W sumie w dalszym ciągu kusi mnie zmiana wyglądu na bardziej minimalistyczny, ale nie znalazłam jeszcze niczego idealnego. Podejrzewam, że jeszcze sporo może się tutaj zmienić, bo z moim czytaniem i pisaniem różnie teraz bywa, chciałabym trochę poszerzyć tematykę, skupić się na językach obcych, bo nie samymi książkami człowiek żyje. Zastanawiam się także nad zmianą systemu komentowania, ciągle jednak mam jakieś wątpliwości.

Chcę także podziękować Wam za to, że mnie odwiedzacie, czytacie i dzielicie się ze mną swoimi opiniami. To naprawdę bardzo wiele dla mnie znaczy i nadaje temu wszystkiego sens. Bo chociaż początkowo pisałam tylko dla siebie, to z czasem, gdy pojawiali się pierwsi czytelnicy, moje podejście się zmieniło. Dziękuję!

35 komentarzy :

  1. Gratulacje i życzę kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę, aby blogowanie przynosiło Ci dużo radości i sukcesów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje rocznicy, życzę kolejnych lat blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tych trzecich urodzin i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    To nie lada wyczyn także życzę kolejnych lat wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, życzę motywacji, bo wydaje mi się, że to coś najważniejszego w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O tak, motywacja jest ogromnie ważna!

      Usuń
  9. U mnie trzy lata miną we wrześniu:) Wszystkiego najlepszego, radości z blogowania i satysfakcjonujących lektur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również już gratuluję:)

      Usuń
  10. Gratuluję.Trzy lata to już bogaty staż.Życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę cierpliwości i wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Życzę kolejnych szczęśliwych lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat!! Gratulacje, trzy lata to nie byle co. Podobno statystyczny czas życia bloga to 2-3 lata więc jesteś już po bezpiecznej stronie i teraz będzie tylko lepiej;) Mam nadzieję, że moja strona też się doczeka takiej pięknej daty;) Dużo szczęścia, szampana i weny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę niegasnącej pasji blogowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka