27.08.2015

Językowo: moje ostatnie odkrycie na YouTube

Cześć. Dzisiaj bardzo króciutki post z serii "językowo", bo chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkryciem na YouTube.

Kanał Arleny Witt dotyczy nauki języka angielskiego i skupiony jest na mówieniu (czyli na tym, z czym zawsze mam duży problem). Autorka wydaje się bardzo sympatyczną i pozytywną osobą, filmiki są krótkie, ale treściwe i zrobione w bardzo interesujący sposób. Do każdego materiału dołączone są wstawki z innych filmików, piosenek itd., więc można się osłuchać z wymową i na pewno więcej w głowie zostanie.


Kanał robi się coraz bardziej popularny, więc może już o nim słyszeliście. Jeżeli nie to zachęcam do obejrzenia, bo mnie podoba się bardzo. Co prawda to dopiero początki, ale jestem pewna, że będzie coraz lepiej.

Więcej postów dotyczących nauki języków znajdziecie w kąciku językowym - KLIK

7 komentarzy :

  1. Dzięki za info ;) Przed chwilą sprawdziłam filmiki i naprawdę są świetne, mimo iż są krótkie ;) Z pewnością będę regularnie na nie zaglądać ;)

    Pozdrawiam,
    Czytelnicze turbulencje- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnej chwili z pewnością zajrzę na ten kanał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam problemy z mówieniem, ale jako że chodzę na konwersacje z angielskiego, to mam nadzieję niedługo się go pozbyć. W wolnej chwili jednak wejdę na kanał, dzięki za polecenie go ^*^
    U mnie recenzja "Leku na śmierć" Dashnera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na bieżąco od pierwszego odcinka!
    Bardzo mi się podoba <3
    (Nawet autorka odpisała mi na mój komentarz - szał...) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja polecę Anglophenię (youtube.com/user/AnglopheniaTV) i podcasty BBC, a także podręcznik How Now Brown Cow jeśli chodzi o wymowę - brytyjską rzecz jasna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ten kanał jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka