02.09.2015

Podsumowanie sierpnia

Pierwszy dzień szkoły nigdy nie nastraja pozytywnie, ale pora wziąć się w garść po leniwych dwóch miesiącach.

Sierpień zdecydowanie należał do Harry'ego Pottera, ale udało mi się przeczytać także inne książki i nadrobić filmowe zaległości, więc z wyniku jestem ogromnie zadowolona. Przez najbliższe miesiące z czytaniem może być różnie, bo plan lekcji mam niesprzyjający i nie mam pojęcia, jak ja to wszystko pogodzę. Gorszej już chyba być nie mogło...
Ale do rzeczy.

Co przeczytałam?
1. J.K. Rowling - "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" (Przeczytane po angielsku)
2. J.K. Rowling - "Harry Potter i  Komnata Tajemnic"
3. J.K. Rowling - "Harry Potter i więzień Azkabanu"
4. J.K. Rowling - "Harry Potter i Czara Ognia"
5. J.K. Rowling - "Harry Potter i Zakon Feniksa"
6. J.K. Rowling - "Harry Potter i Książę Półkrwi"
7. J.K. Rowling - "Harry Potter i Insygnia Śmierci"
8. Jørn Lier Horst - "Poza sezonem"
9. Anna Kęska - "Jak być szczęśliwym człowiekiem?"
10. Charles Duhigg - "Siła nawyku"

Razem 5300 stron.

W serii "językowo" poleciłam jeden kanał na Youtube dotyczący mówienia po angielsku - KLIK  oraz napisałam o wrażeniach po przeczytaniu pierwszego tomu Harry'ego Pottera po angielsku - KLIK .

Obejrzałam też następujące filmy: 
Mój przyjaciel Hachiko reż. Lasse Hallström
Titanic reż. James Cameron
Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły reż. Gore Verbinski
Juno reż. Jason Reitman
Harry Potter i Kamień Filozoficzny reż. Chris Columbus
Harry Potter i Komnata Tajemnic reż. Chris Columbus
Harry Potter i więzień Azkabanu reż. Alfonso Cuarón

Plany na ten miesiąc?
Przeżyć i codziennie znaleźć czas przynajmniej na przeczytanie kilku stron normalnej książki. I tak - to może być obecnie duże wyzwanie, ale wierzę, że jakoś uda mi się zorganizować i może znajdę jakieś skuteczne zaklęcie, które wydłuży moją dobę.


6 komentarzy :

  1. Czyli sierpień spędziłaś w świecie Harrego :) Powodzenia we wrześniu i może nie będzie tak źle, jak Ci się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że i u Ciebie sierpień miną pod znakiem Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w sierpniu przeczytałam tylko jedną część Harry'ego. Czwartą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, przeczytałabym sobie Harry'ego po raz kolejny, ale studia mi na to nie pozwalają. Mam bardzo mało czasu na czytanie, więc jak już coś czytam, to coś dla mnie nowego.
    Powodzenia w szkole! Ucz się pilnie, a w przerwach czytaj. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak miałam! W czasie wakacji przeczytałam całego HP <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny i magiczny miałaś ten sierpień.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka