30.09.2015

Podsumowanie września



Nareszcie koniec września! Pierwszy miesiąc w szkole dał mi mocno w kość, a będzie pewnie jeszcze więcej nauki.  Ale na książki czas znajdzie się przecież zawsze. Bo nie ma niczego wspanialszego od dobrej lektury po ciężkim dniu.

W tym miesiącu przeczytałam:
1. Antonia Michaelis - "Baśniarz"
2. Amanda Maciel - "Tease"
3. Richard Matheson - "Jestem legendą"
4. Joanna Sałyga - "Chustka"
5. Kathrin Lange - "Serce ze szkła"
6. Ewa Nowak - "Bardzo biała wrona"
7. Ewa Nowak - "Kiedyś na pewno"

Razem 2378 stron.

Ponadto przeczytałam angielski kryminał w aplikacji na telefon pt. "Cold Little Hand", a pisałam o tym TUTAJ. Jest to świetna opcja dla osób, które chcą zacząć swoja przygodę z czytaniem po angielsku.

We wrześniu sporo pozmieniałam na blogu, bo pojawił się nowy szablon, zdecydowałam się także na utworzenie konta w Google+. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą systemu komentowania, ale tutaj ciągle mam jeszcze wątpliwości.

A jak Wasz wrzesień?

5 komentarzy :

  1. Mi udało się przeczytać 12 książek, ale to tylko dlatego, że miałam jeszcze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wynik!
    Ja pod koniec miesiąca zaczęłam chorować - 5 dni w łóżku i nadrobione kilka książek. Tym sposobem udało mi się przeczytać 11 książek. Moje dokładniejsze podsumowanie tutaj, o ile masz chęć zajrzeć: http://cos-o-ksiazkach.blogspot.com/2015/09/podsumowanie-wrzesnia.html

    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze bardziej udanego października! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam czytanie po angielsku. Ja zmęczyłam w życiu 2 książki z serii, która jest bardzo powoli wydawana po polsku, ale "zmęczyłam" to odpowiednie słowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Ja wrzesień również mogę zaliczyć do udanych. Z tego co wyliczyłam to przeczytałam 10 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności i świetny wynik, naprawdę! :>

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mona Te [Blog]

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka