02.11.2015

Podsumowanie października

źródło
Koniec października, więc pora na podsumowanie miesiąca. Dzisiaj będzie bardzo szybko i wyjątkowo o tak późnej porze, ale brak czasu i wszystkie szkolne sprawy sprawiają, że blog schodzi na dalszy plan.

Książkowo jest bardzo dobrze, biorąc pod uwagę ciągły brak czasu i setki obowiązków szkolnych. Czytanie w autobusie bardzo dużo daje i naprawdę pozwala na pochłonięcie sporej ilości stron w ciągu miesiąca.

W październiku przeczytałam:

1. Lisa Price - "Starter"
2. Lisa Price - "Ender"
3. Katarzyna Kebernik - "Wściekły"
4. Sabaa Tahir - "Ember In The Ashes. Imperium ognia"
5. Łukasz Orbitowski - "Inna dusza"

Czytałam także "Metro 2033" Dmitrija Głuchowskiego, ale jakoś w połowie odłożyłam tę książkę z powrotem na półkę, bo kompletnie mnie nie zainteresowała. Jednak ciągle mam jakieś lekkie wyrzuty sumienia, bo wszyscy dookoła ją chwalą i zastanawiam się, czy do niej nie wrócić (chociaż przeczytałam 250 stron, więc dawałam jej dosyć długo szansę, której nie wykorzystała). Cóż, może to po prostu książka nie dla mnie.

Razem przeczytałam 2374 stron.

Z serii językowo napisałam o angielskim kryminale do nauki języka - KLIK oraz o 54 numerze English Matters - KLIK. Jeżeli chodzi o moją naukę angielskiego to nie jestem z siebie zadowolona, bo trochę sobie odpuściłam, ale natłok obowiązków zrobił swoje. W listopadzie postaram się poprawić i jakoś porządnie zorganizować. W końcu dla chcącego nic trudnego.

Ponadto na blogu znalazły się odpowiedzi na dwie nominacje do LBA - KLIK.

W najbliższym czasie zapraszam na bloga na recenzję "Innej duszy" Łukasza Orbitowskiego oraz "Autostopem przez Atlantyk i Amerykę Południową" Przemysława Skokowskiego.

A jak Wasz październik? Macie jakieś czytelnicze plany na listopad? 

14 komentarzy :

  1. Bardzo udany miesiąc jak widzę. U mnie też sporo się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W listopadzie chciałabym w końcu przeczytać coś Robin Hobb, skoro tak na zagranicznych vlogach zachwalali i nawet dość szybko sobie w jej książki "zainwestowałam" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze o tych książkach nie słyszałam :-)

      Usuń
  3. Mam Metro w pdfie, więc też się pewnie jakoś jeszcze w tym roku zabiorę za czytanie. Ale ten ogólny zachwyt mnie trochę zraża do książki. Wiedźminem też wszyscy podobnie się jarali, a okazało się, że nie ma za bardzo czym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już czasami jest z tymi polecanymi książkami. Nie zawsze wszystkim się spodobają.

      Usuń
  4. Bardzo dobry wynik, gratulacje ! Mnie też ratuje komunikacja - czytam w tramwajach i autobusach najwięcej ;D
    A co do "Metra" to nie czytałam, ale mam w planach. Czasami bywa tak, że książka bardzo późno się rozkręca, tak było z "Drogą Królów", która teraz jest jedną z moich ulubionych lektur ever ! :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie "Metro" bardziej się spodoba. Ja wystarczająco długo czekałam na rozkręcenie akcji i stwierdziłam, że szkoda mojego czasu :/

      Usuń
  5. Cóż, gratuluję, ja przeczytałam 9 pozycji. A z "Metrem" Głuchowskiego to już słyszałam kilka podobnych do Twojej sytuacji, na szczęście nie jestem zainteresowana tą książką, zbyt wiele negatywnych opinii o niej słyszałam. To prawda, że niedługo wychodzi Metro 3035 czy coś w tym stylu?
    U mnie recenzja "Oddychając z trudem"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam praktycznie same pozytywy na temat Metra. A co do "Metro 3035" to pojęcia nie mam, ale też zbytnio nie jestem zainteresowana ewentualnym przeczytaniem :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. 2374 strony to już ładny wynik. Ja nie liczę stron.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak ładnego wyniku :)
    Mi w tym miesiącu udało się przeczytać jedynie 4 pozycje, ale liczę że w listopadzie będzie lepiej :) Z powodu urodzin, moja biblioteczka powiększyła się o 10 książek, więc będę miała w czym wybierać :D
    Zaczytanego listopada życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego:) Faktycznie, będziesz miała co czytać!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka