01.12.2015

Podsumowanie listopada


Kolejny ciężki miesiąc za mną, ale grudzień powinien być już łaskawszy, bo w szkole czeka mnie za dwa tygodnie koniec pierwszego semestru, więc myślę, że w końcu znajdę więcej czasu na czytanie i ze spokojem będę mogła skupić się na lekturze. No i jeszcze są święta, więc i kilka wolnych dni, które planuję spędzić oczywiście z książkami i filmami, nadrabiając zaległości. Może znacie jakieś fajne filmy w świątecznym klimacie?

W listopadzie, o dziwo, udało mi się przeczytać aż 7 książek i sama nie wiem, jak to zrobiłam, bo ciągle miałam wrażenie, że czytałam niewiele, a tutaj miła niespodzianka. Przeczytałam:

1. Przemysław Skokowski - "Autostopem przez Atlantyk i Amerykę Południową"
2. Beatrix Gurian - "Stigmata"
3. Daniel Keys - "Człowiek o 24 twarzach"
4. Harper Lee - "Idź, postaw wartownika"
5. Tess Gerritsen - "Umrzeć po raz drugi"
6. Ewa Nowak - "Dane wrażliwe"
7. Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu"

Razem 2696 stron.

Z serii językowo ukazały się dwa wpisy. Pierwszy o 55 numerze English Matters, który znajdziecie TUTAJ. Postanowiłam też w końcu wyjść ze swojej językowej strefy komfortu i popracować nad rozumieniem ze słuchu - KLIK. Na razie idzie mi bardzo dobrze..

Plany na grudzień? Przede wszystkim wypocząć i z nową energią rozpocząć nowy rok. A jak Wam minął listopad?

10 komentarzy :

  1. O, ale fajne książeczki! Ja niestety nie przeczytałam NIC w listopadzie ;(( Pozdrawiam <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój listopad był całkiem udany, chociaż liczę na to, że ten miesiąc przyniesie jeszcze więcej literackich uniesień :) Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego grudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi listopad minął pozytywnie. Przeczytałam 5 książek i jestem zadowolona. Na grudzień również mam trochę planów. Oczywiście święta a jednocześnie trochę więcej czasu wolnego, który postaram się wykorzystać na czytanie i poprawienie wyniku z listopada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik. 7 książek to naprawdę rzecz godna chwalenia się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie listopad wypadł marnie :( Mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy! ^^
    http://love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne podsumowanie :) Zazdroszczę Stigmaty ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik. Mam jeszcze przed sobą "Stigmatę" i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka