26.12.2015

Xmas Book Tag


Dzisiaj drugi dzień świąt, więc to już taki ostatni dzwonek na świąteczne blogowe zabawy. Do Xmas Book Tag zostałam zaproszona przez dziewczyny z Koła Anonimowych Książkoholiczek, za co serdecznie dziękuję.


Adwent, czyli książka na której premierę wyczekiwałaś:

Wyczekiwałam na premierę "Winter" Marissy Meyer, bo Saga Księżycowa mnie oczarowała. W Polsce jednak jej wydawanie skończyło się na drugim tomie, więc będę musiała zmierzyć się z tym tytułem po angielsku albo ucałować osoby, które podjęły się nieoficjalnego tłumaczenia. Także książki jeszcze nie przeczytałam, ale mocno wyczekiwałam.

Ups! Nie ma białych świąt, czyli książka po której spodziewałaś się wiele, a się zawiodłaś:

Oj, wiele takich książek jest. Pozostając jednak w bardziej świątecznej i zimowej atmosferze wybieram "W śnieżną noc". Po tych wszystkich pozytywnych recenzjach oczekiwałam wiele i niestety bardzo się też zawiodłam. A Green rozczarował mnie najbardziej. 



Barszcz, czyli książka, którą możesz czytać cały czas:

"Mały Książę", bo jest to książka uniwersalna, niosąca wiele wartości. Lubię do niej co jakiś czas wracać i raz jeszcze odbyć podróż z Małym Księciem.

Karp, czyli książka, która staje się popularna w jakimś okresie:

Wydaje mi się, że można tutaj zaliczyć popularne ostatnio świąteczne opowiadania. Ja sama w tym roku poszukiwałam książek związanych właśnie z Bożym Narodzeniem, żeby lepiej poczuć ten klimat. 


Łańcuch na choinkę, czyli twoja ulubiona seria:

O Harrym Potterze oczywiście. Czy tutaj trzeba jakiegoś komentarza? Możecie mnie jedynie zlinczować, że tak późno po niego sięgnęłam. 

Światełka choinkowe, czyli książka, która ma wiele wątków:

"Bestia" Piotra Rozmusa.

Choinka, czyli książka, która jest pięknie wydana:

Książek z pięknymi okładkami jest sporo, ale ostatnio zachwyciło mnie wydanie "Stigmaty", bo i okładka przyciąga wzrok, i w środku jest bardzo klimatyczna, a to głównie za sprawą dołączonych zdjęć i ozdobnych stron.

Prezent, czyli książka, którą chciałabyś komuś dać:

"Harry Potter" dla osoby, która nie miała okazji jeszcze go poznać albo Saga Księżycowa Marissy Meyer, bo jest absolutnie genialna i oryginalna. Szkoda tylko, że nie wydano w Polsce dwóch ostatnich tomów:( 


Kolędy, czyli klasyk, który przeczytałaś i jesteś z tego dumna:

Klasyków czytam mało, ale pochwalić się mogę znajomością "Dumy i uprzedzenia".


Kevin, czyli książka, która kojarzy ci się ze świętami:

Najbardziej chyba "Opowieść wigilijna", bo jak słyszę "święta" to jest to pierwszy tytuł, który wymieniam.


To już koniec pytań. Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, czujcie się zaproszeni:)

Kochani, przed nowym rokiem jeszcze jakieś nowe wpisy na pewno się pojawią. W planach mam recenzję aplikacji do nauki angielskiego, a może i jeszcze dam radę o jakieś książce napisać. 

14 komentarzy :

  1. Zgadzam się z prawie wszystkimi odpowiedziami! Szczególnie z książką, która mnie zawiodła. Kupiłam "W śnieżną noc" głównie dla Green'a, ale jak się okazało, dużo bardziej podobały mi się opowiadania pozostałych dwóch autorek. Mimo wszystko książka zawiodła mnie na całej linii...
    Buziaki i wesołych świąt!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwisko Greena przyciągnęło chyba większość czytelników. Ja nawet nie znałam tych dwóch autorek wcześniej:)

      Usuń
  2. Mi "W Śnieżną Noc" przypadło do gustu, ale zgadzam się z Tobą, opowiadanie Greena było najmniej ciekawe, a najbardziej na niego liczyłam.
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama z tym Greenem:)

      Usuń
  3. Stigmata ma rzeczywiście piękną okładkę :) Sama nie czytałam "W śnieżną noc", chociaż mam zamiar się przekonać, czy na prawdę jest taka dobra, jak mówią. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie "W śnieżną noc" spodoba się bardziej. A co do "Stigmaty" to polecam jeszcze zerknąć do środka:)

      Usuń
  4. Stigmata faktycznie jest cudowna! Samo wydanie zachęca do przeczytania! Dziękujemy za zrobienie naszego tagu <3 Pozdrawiamy, Idalia, Melania i Arystea ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

      Usuń
  5. "Opowieść wigilijna" mnie też od razu kojarzy mi się ze świętami. Fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Opowieść wigilijną" kojarzą chyba wszyscy. Jak byłam mniejsza to nie było tylu książek świątecznych, więc sięgałam właśnie po ten tytuł:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, idealny na świąteczną porę:)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszymy, że wykonałaś ten tag :) Mi W śnieżną noc też tak średnio przypadło do gustu :/ Ja bardzo bym chciała przeczytać sagę księżycową, ale bardzo nie lubię czytać po angielsku :/ Choć mój angielski jest na naprawdę dobrym poziomie to nienawidzę czytać w tym języku. Pozdrawiam, Arystea ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa pierwsze tomy są po Polsku, a jak Ci się spodoba to gwarantuję, że bez większych oporów sięgniesz po wersję angielską:) Zawsze sa jeszcze nieoficjalne tłumaczenia

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka